Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Tchibo Exclusive w nowej odsłonie
Historia Tchibo Exclusive na polskim rynku sięga lat 90. Od tego czasu marka ta towarzyszy Polakom i jest nagradzana w konkursach branżowych i konsumenckich. Przyszedł czas na nadanie jej opakowaniom nowoczesnego akcentu.
Tradycyjna jakość w nowoczesnym wydaniu
Co się zmieniło? Tchibo Exclusive w nowym wydaniu zachwyca eleganckim, matowym wykończeniem. Z przodu opakowania pojawiło się minimalistyczne ziarno, zaś z tyłu dyskretny logotyp Tchibo, którego kawowa tradycja sięga 1949 roku. Dodatkowo, na froncie wyeksponowano informacje mówiące o profilu smakowym danego wariantu, podkreślono również widoczność symbolu intensywności mieszanki.
Za projekt odpowiada niemieckie Studio Grau, a zmiany zostaną wprowadzone na wszystkich rynkach, na których dostępny jest produkt.
Nowe opakowania Tchibo Exclusive już zaczęły pojawiać się na sklepowych półkach. Będą one sukcesywnie zastępować kawy z poprzednią szatą graficzną, które będą dostępne w sprzedaży do czasu wyprzedania się asortymentu.
foto: mat. prasowe