Polska sieć franczyzowa Nasz Sklep, będąca właścicielem takich marek jak Delikatesy Premium, Delikatesy Premium Market Plus, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Express, odnotowuje kolejny udany rok. Mimo trudnej sytuacji rynkowej, w minionym roku sieć powiększyła się o kolejnych 345 placówek handlowych.
Choć 345 nowych placówek to, jak pokazują rynkowe doświadczenia, bardzo wysoka liczba, Nasz Sklep zaznacza, że w 2024 roku stawiał nie tyle na dynamikę ekspansji, co na podwyższenie standardów w sklepach, których jest już operatorem.
W ostatnich miesiącach Nasz Sklep oddał do dyspozycji franczyzobiorców Strefę Klienta, za pośrednictwem której właściciele sklepów mogą np. dokonywać zamówień niezbędnego wyposażenia, pobierać materiały do wydruku, materiały do publikacji on-line czy też śledzić aktualne informacje o sieci.
Organizacja zachęca też swoich franczyzobiorców do modernizacji sprzętu oraz oprogramowania sprzedażowego w sklepach. Dzięki tym inwestycjom, w coraz większej ilości placówek funkcjonują już zaawansowane formy promocji konsumenckich, a także możliwa jest pogłębiona analiza sprzedażowa. Sieć rozwija nowoczesne formy komunikacji konsumenckiej. Znaczne środki inwestowane są m.in. w działania w social mediach.
Nasz Sklep także zorganizował w 2024 roku 2 edycje stacjonarnych targów handlowych dla najlepszych franczyzobiorców sieci. Na tym jednak nie koniec. Sieć zapowiada kolejne otwarcia sklepów w najbliższych miesiącach, a także dalsze zacieśnianie współprace z franczyzobiorcami.