Sieć Nasz Sklep podsumowuje rok. W 366 dni otwarto 345 nowych sklepów

Sieć Nasz Sklep podsumowuje rok. W 366 dni otwarto 345 nowych sklepów

Polska sieć franczyzowa Nasz Sklep, będąca właścicielem takich marek jak Delikatesy Premium, Delikatesy Premium Market Plus, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Express, odnotowuje kolejny udany rok. Mimo trudnej sytuacji rynkowej, w minionym roku sieć powiększyła się o kolejnych 345 placówek handlowych.

Dynamika rozwoju naszej sieci z całą pewnością stawia nas w czołówce najszybciej rozwijających się firm w Polsce. W ciągu ostatnich 2 lat dołączyło do nas blisko 1000 nowych sklepów. To pokazuje, że franczyzobiorcy nam ufają. W tych trudnych dla prowadzenia biznesu czasach, warto mieć wsparcie organizacji posiadającej narzędzia oraz doświadczony zespół, który wie, jak zachować satysfakcjonującą rentowność sklepu. Jestem pewny, że Nasz Sklep te kryteria spełnia.

Jan Sałata, dyrektor generalny PSH Nasz Sklep

Choć 345 nowych placówek to, jak pokazują rynkowe doświadczenia, bardzo wysoka liczba, Nasz Sklep zaznacza, że w 2024 roku stawiał nie tyle na dynamikę ekspansji, co na podwyższenie standardów w sklepach, których jest już operatorem.

W minionym roku przeprowadziliśmy blisko 70 kompleksowych remodelingów placówek handlowych Nasz Sklep. Warto zaznaczyć, że nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie w tym złożonym procesie. Przygotowujemy projekty dostosowane do możliwości danego budynku, proponujemy nowe rozwiązania, rekomendujemy dostawców sprzętu czy gwarantujemy atrakcyjne, wynegocjowane stawki licencyjne na niezbędne oprogramowanie sprzedażowe. Co warto podkreślić, prawidłowo przeprowadzony remodeling jest w stanie podnieść obroty sklepu nawet o kilkadziesiąt procent.

Kamila Tarsa, dyrektor ds. wdrożeń

W ostatnich miesiącach Nasz Sklep oddał do dyspozycji franczyzobiorców Strefę Klienta, za pośrednictwem której właściciele sklepów mogą np. dokonywać zamówień niezbędnego wyposażenia, pobierać materiały do wydruku, materiały do publikacji on-line czy też śledzić aktualne informacje o sieci.

Organizacja zachęca też swoich franczyzobiorców do modernizacji sprzętu oraz oprogramowania sprzedażowego w sklepach. Dzięki tym inwestycjom, w coraz większej ilości placówek funkcjonują już zaawansowane formy promocji konsumenckich, a także możliwa jest pogłębiona analiza sprzedażowa. Sieć rozwija nowoczesne formy komunikacji konsumenckiej. Znaczne środki inwestowane są m.in. w działania w social mediach.

Wsłuchaliśmy się w głosy naszych franczyzobiorców, podnoszone chociażby podczas regularnych spotkań w ramach Rad Franczyzowych i rozpoczęliśmy intensywne działania w social mediach. Nasze reklamy na Facebooku generują miliony wyświetleń każdego miesiąca, co przekłada się na wyniki sprzedażowe w sklepach. Najlepsze kampanie, jak pokazują wyniki, przynosiły wzrosty sprzedaży rzędu nawet 300-400%. Oprócz tego aktywnie wspieramy nasze sklepy w bieżącej komunikacji z konsumentami – pomagamy franczyzobiorcom zakładać własne fanpejdże, zaopatrujemy ich w niezbędne materiały czy wspieramy w kreacji lokalnych kampanii.

Rafał Batorowicz, dyrektor ds. marketingu i innowacji cyfrowych

Nasz Sklep także zorganizował w 2024 roku 2 edycje stacjonarnych targów handlowych dla najlepszych franczyzobiorców sieci. Na tym jednak nie koniec. Sieć zapowiada kolejne otwarcia sklepów w najbliższych miesiącach, a także dalsze zacieśnianie współprace z franczyzobiorcami.


foto: mat. prasowe

Reklama