Eurocash wdraża na szeroką skalę nowe rozwiązanie. Obejmie 12 tysięcy sklepów

Eurocash wdraża na szeroką skalę nowe rozwiązanie. Obejmie 12 tysięcy sklepów

Implementowane przez Grupę Eurocash rozwiązanie będzie dostępne dla około 12 tysięcy sklepów. W ramach wdrożenia firma zintegrowała technologicznie narzędzia M/platform i EuroPlatform. Rozwiązanie jest dostępne dla partnerów sieciowych i niezależnych detalistów.

Transformacja cyfrowa w Eurocash

Integracja technologiczna narzędzi M/platform i EuroPlatform to pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie wspierające zarówno detalistów, jak i dostawców – zaznacza Grupa Eurocash, która chce odpowiedzieć na wyzwania dynamicznie zmieniającego się rynku handlu detalicznego. Jak podkreśla Dominik Kasperek, dyrektor generalny Eurocash Sieci Partnerskich, firma walczy w ten sposób nie tylko o własne sieci partnerskie, ale także o "przyszłość całego rynku niezależnego".

W ramach nowego rozwiązania detaliści zyskają dostęp do takich narzędzi jak system automatyzujący procesy sprzedażowe czy szeroka oferta promocji producentów oraz aplikacja mobilna dla konsumentów "Moje Sklepy".

Od dwóch lat intensywnie pracujemy, by narzędzia takie jak EuroPlatform dawały lokalnym sklepom szansę skutecznego rozwoju w kierunku nowoczesnych sklepów, odpowiadając tym samym na potrzeby konsumentów. Integracja z M/platform to bardzo ważny krok w realizacji tej misji.

Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash

Nowa platforma – jak informuje Eurocash – zwiększa efektywność egzekucji promocji, takich jak multisztuki czy kupony rabatowe, oraz pozwala producentom docierać do szerokiej bazy placówek handlu niezależnego. "Możliwość połączenia działań promocyjnych z aplikacją mobilną i systemami kasowymi zwiększa zasięg kampanii, czyniąc je bardziej widocznymi i efektywnymi" – czytamy dalej.

Zakończenie integracji systemów planowane jest na koniec I kw. 2025 roku. Sklepy zrzeszone w Sieciach Partnerskich, takie jak ABC, Groszek czy EuroSklep, nadal będą korzystać z dedykowanej pogłębionej siatki rabatowej, a także dodatkowych korzyści w ramach wsparcia marketingowego wyłącznie dla tych sieci.


foto: mat. prasowe

Reklama