Implementowane przez Grupę Eurocash rozwiązanie będzie dostępne dla około 12 tysięcy sklepów. W ramach wdrożenia firma zintegrowała technologicznie narzędzia M/platform i EuroPlatform. Rozwiązanie jest dostępne dla partnerów sieciowych i niezależnych detalistów.
Transformacja cyfrowa w Eurocash
Integracja technologiczna narzędzi M/platform i EuroPlatform to pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie wspierające zarówno detalistów, jak i dostawców – zaznacza Grupa Eurocash, która chce odpowiedzieć na wyzwania dynamicznie zmieniającego się rynku handlu detalicznego. Jak podkreśla Dominik Kasperek, dyrektor generalny Eurocash Sieci Partnerskich, firma walczy w ten sposób nie tylko o własne sieci partnerskie, ale także o "przyszłość całego rynku niezależnego".
W ramach nowego rozwiązania detaliści zyskają dostęp do takich narzędzi jak system automatyzujący procesy sprzedażowe czy szeroka oferta promocji producentów oraz aplikacja mobilna dla konsumentów "Moje Sklepy".
Nowa platforma – jak informuje Eurocash – zwiększa efektywność egzekucji promocji, takich jak multisztuki czy kupony rabatowe, oraz pozwala producentom docierać do szerokiej bazy placówek handlu niezależnego. "Możliwość połączenia działań promocyjnych z aplikacją mobilną i systemami kasowymi zwiększa zasięg kampanii, czyniąc je bardziej widocznymi i efektywnymi" – czytamy dalej.
Zakończenie integracji systemów planowane jest na koniec I kw. 2025 roku. Sklepy zrzeszone w Sieciach Partnerskich, takie jak ABC, Groszek czy EuroSklep, nadal będą korzystać z dedykowanej pogłębionej siatki rabatowej, a także dodatkowych korzyści w ramach wsparcia marketingowego wyłącznie dla tych sieci.
foto: mat. prasowe