Najnowsza aktualizacja aplikacji DPD Mobile wprowadziła możliwość dokonywania opłat za pomocą Google Pay oraz Apple Pay. Integracja ma ułatwić proces składania zamówienia, bez konieczności ręcznego wpisywania danych karty.
Aplikacja DPD. Nowe opcje płatności
"Wprowadzenie płatności Google Pay i Apple Pay to naturalny krok w rozwoju naszej aplikacji. Widzimy, że użytkownicy oczekują dziś prostych i szybkich rozwiązań, dlatego też oprócz nowych metod płatności, oferujemy także kompleksowe zarządzanie przesyłkami z poziomu smartfona – od nadania, przez śledzenie, aż po odbiór w jednym z 31 tysięcy punktów DPD Pickup" – komentuje Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.
W ramach aplikacji DPD Mobile klienci mogą obecnie sprawować pełną kontrolę nad przesyłkami – śledzić status swoich przesyłek, zmieniać adres dostawy czy przekierowywać przesyłki. Paczkę w aplikacji można również przekazać innej osobie, która bez problemu odbierze ją w Twoim imieniu. Klienci mogą także zadzwonić bezpośrednio do kuriera z poziomu aplikacji.
Za sprawą nowych funkcjonalności aplikacja mobilna ma stać się bardziej przyjazna dla użytkownika.
foto: mat. prasowe