Na butelkach OSHEE Vitamin Water D+K pojawiły się nowe, inspirujące etykiety, które przedstawiają artystyczne interpretacje zdrowia psychicznego. To element projektu wzmacniającego świadomość na temat dobrostanu emocjonalnego, w który zaangażowana jest marka.
OSHEE SPEAK UP to długofalowy projekt, który ma na celu zmianę podejścia do zdrowia psychicznego. Współpraca z artystami to unikalny projekt, który łączy świat sztuki i zdrowia, aby podnieść świadomość na temat równowagi psychicznej dzieci i młodzieży. Ambicją marki jest pokazanie, że poprzez sztukę można dotrzeć do młodych ludzi i otworzyć ich na rozmowę o swoich emocjach i odczuciach.
Poza edukacją, projekt koncentruje się również na inspirowaniu i zachęcaniu młodzieży do otwartej rozmowy o swoich uczuciach. W realizację misji marki zostali zaangażowani ilustratorzy: Bartosz Żuber, Martyna Wilner oraz Justyna Bojczuk-Krzepina, którzy w artystyczny sposób oddali temat zdrowia psychicznego, poprzez osobiste interpretacje tego zagadnienia. Ich projekty zostały umieszczone na etykietach OSHEE Vitamin Water D+K.
Butelki OSHEE z nowymi etykietami
Zaangażowani artyści to osoby młode i świadome wyzwań, z którymi boryka się ich pokolenie. Każdy z nich, na swój unikalny sposób, przedstawił temat zdrowia psychicznego, tworząc ilustracje będące nie tylko interpretacją tego zagadnienia, ale też wyrazem troski i nadziei.
Butelki w nowej odsłonie przyciągają wzrok i trafiają bezpośrednio do młodych ludzi, którzy cenią sobie dobry design. Prace są pełne symboliki, którą trudno ubrać w słowa. Kolory, formy i detale stanowią zaproszenie refleksji, która często bywa pierwszym krokiem na drodze do zrozumienia siebie i swoich emocji.
Butelki OSHEE Vitamin Water D+K z ilustracjami przygotowanymi przez młodych artystów stanowią wyjątkowy nośnik tej kampanii. Jednak OSHEE SPEAK UP to również podcast, który porusza kwestie zdrowia psychicznego. Najnowszy odcinek z gościnnym udziałem Wiki Krauz – ilustratorką i instagramerką, która promuje troskę o zdrowie psychiczne – już wkrótce dostępny będzie na YouTube oraz Spotify.
foto: mat. prasowe