Dorota Grabowska jest związana ze Spółdzielnią Mleczarską Mlekpol od 2017 roku. Wraz z początkiem 2025 roku obejmuje stanowisko dyrektora marketingu. Jak sama przyznaje, to ogromny krok w zawodowej podróży i jednocześnie wielkie wyzwanie.
"Jestem dumna, że mogę współtworzyć strategie dla takich marek jak Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska, łącząc tradycję z nowoczesnością oraz budując ich pozycję na rynkach międzynarodowych" – zaznaczyła Dorota Grabowska informując o objęciu nowego stanowiska.
Dorota Grabowska nową dyrektor marketingu SM Mlekpol
Przez ostatnie 7 lat Dorota Grabowska piastowała funkcję kierownika działu marketingu odpowiadając za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla marek SM Mlekpol. W tym czasie koordynowała działania marketingowe Brand Managerów oraz odpowiadała za przygotowanie długofalowej strategii komunikacji i wdrożeń produktowych.
Dorota Grabowska, nowa dyrektor marketingu Mlekpolu, to ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym. Jest specjalistką w budowaniu strategii komunikacyjnych i kreowaniu wizerunku marek premium oraz FMCG.
Od stycznia 2025 roku jako nowa dyrektora marketingu w SM Mlekpol będzie współtworzyć startegie dla kluczowym marek z portfolio spółdzielni. Informując o awansie Dorota Grabowska podziękowała zarządowi za zaufanie i wsparcie. "Jestem gotowa na kolejne wyzwania, by wspólnie tworzyć wyjątkowe historie naszych marek" – zaznaczyła.
Wcześniejsze obowiązki Doroty Grabowskiej przejmuje dotychczasowy, powołany w 2024 roku zastępca w osobie Anety Wysockiej-Wejdy.
foto: Dorota Grabowska, dyrektor marektingu SM Mlekpol (linkedin.com)