Biedronka tuż obok Carrefoura? W tym centrum handlowym działa dwóch konkurentów

Biedronka tuż obok Carrefoura? W tym centrum handlowym działa dwóch konkurentów

Centrum handlowe Reduta na warszawskiej Ochocie zamiast wybierać jednego operatora spożywczego – umożliwiło działalność dwóm. Po raz pierwszy w jednym obiekcie klienci mogą korzystać zarówno z oferty dyskontu Biedronka, jak i hipermarketu Carrefour. Jak zapewnia właściciel CH Reduta, rozwiązanie to ma wprowadzić "unikalną na rynku warszawskim ofertę dla klientów".

Nowa Biedronka, o powierzchni 1056 m², wraz z działającym w Reducie hipermarketem Carrefour stanowi nowatorską propozycję na rynku warszawskich centrów handlowych. Zarządzający Reducie wierzą, że skoncentrowanie pod jednym dachem dwóch konkurencyjnych marek nie tylko rozszerzy wybór klientów, ale i wpłynie na bardziej konkurencyjne ceny.

Nasza strategia komercjalizacji zakłada współpracę z markami, które uzupełniają się wzajemnie i tworzą unikalną ofertę, ze szczególnym akcentem na ofertę zakupową typu convenience. Mamy pozytywne doświadczenia z rynków zagranicznych, gdzie w wielu naszych centrach handlowych  działają dwa, a nawet trzy sklepy wielkopowierzchniowe. Dobrze uzupełniają się w aspekcie produktowym, co znacząco podnosi jakość oferty i kształtuje konkurencyjne ceny – na czym zawsze zyskuje klient.

Agnieszka Mazurek, Senior Leasing Manager G City

foto: mat. prasowe

Reklama