Do trzech punktów Salad Story prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce na lotniskach właśnie dołączył kolejny – tym razem w Poznaniu. W ciągu kolejnych pięciu lat podobnych otwarć będzie jeszcze sześć. Spółki zawarły umowę, z której wynika, że do 2029 r. w polskich portach lotniczych będzie działać w sumie dziesięć punktów Salad Story w ramach masterkoncesji. Powstały też plany dotyczące wspólnego rozwoju sieci na dworcach kolejowych.
Obecnie Lagardère Travel Retail w Polsce prowadzi już cztery punkty Salad Story na lotniskach. Zarządza dwoma lokalami w Warszawie i jednym w Gdańsku, a teraz także nowo otwartym lokalem w Poznaniu. W wyniku zawartej niedawno umowy masterkoncesji, do 2029 r. lider travel retail w Polsce wprowadzi markę Salad Story do niemal wszystkich krajowych portów lotniczych.
Spółki rozmawiają też o wspólnym rozwoju sieci na dworcach kolejowych. Zakładają sukcesywne wzmacnianie obecności marki Salad Story w tym segmencie. Pierwszym krokiem w tym kierunku będzie przejęcie przez Lagardère Travel Retail w Polsce zarządzania istniejącym lokalem Salad Story na Dworcu Centralnym w Warszawie na początku 2025 r.
Warto nadmienić, że punkty Salad Story prowadzone przez Lagardère Travel Retail w Polsce na lotniskach różnią się od tych w mieście. Obok klasyki obejmującej sałatki, bowle, wrapy, soki i produkty sezonowe, w kilku lokalizacjach jest testowana oferta śniadań i kanapek. Menu obejmuje też napoje gorące z ekspresu ciśnieniowego. Na dworcach Lagardère Travel Retail w Polsce chce wprowadzić podobną ofertę.
foto: mat. prasowe