Biedronka w nowej współpracy. Ta firma zajmie się komunikacją reklamową w sklepach

Biedronka w nowej współpracy. Ta firma zajmie się komunikacją reklamową w sklepach

POS Media Poland ogłosiła nawiązanie współpracy z siecią Biedronka w zakresie realizacji kampanii POS. Partnerstwo koncentruje się przede wszystkim na komunikacji reklamowej przy półce.

POS Media Poland będzie odpowiadać za POS-y w Biedronce

Jak przekazała agencja POS Media Poland, firma będzie odpowiedzialna za realizację kampanii POS dla marek obecnych w sieci. "Materiały POS, będące kluczowym nośnikiem reklamy w strefie półkowej, pozwolą na zwiększenie widoczności produktów na sklepowych regałach, a także dostarczać będą informacji na ich temat" – podkreślono w komunikacie.

Współpraca POS Media Poland z Biedronką ma na celu wykorzystanie sprawdzonych rozwiązań marketingowych, aby wspierać sprzedaż marek obecnych w sieci oraz dostarczać konsumentom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe.

foto: mat. prasowe

Reklama