Trwa program "Best of the Best". Można wygrać kontrakt z marką Drożdże Babuni

Trwa program "Best of the Best". Można wygrać kontrakt z marką Drożdże Babuni

Agencja kreatywna abanana we współpracy z producentem Drożdży Babuni, firmą Lesaffre, zainicjowała program "Ambasadorzy Drożdży Babuni – Best of the Best" skierowany do dotychczasowych ambasadorów marki Drożdże Babuni. Głównym celem przedsięwzięcia jest wyłonienie trzech najbardziej utalentowanych i zaangażowanych ambasadorów, którzy nie tylko zdobędą atrakcyjne nagrody, lecz także podpiszą roczny, płatny kontrakt z marką.

Kompleksowy proces selekcji i inspiracji

Działania trwają do stycznia 2025 roku i obejmą szereg misji kulinarno-kreatywnych, skupionych wokół wypieków drożdżowych. Podczas programu uczestnicy odwiedzili fabrykę Lesaffre w Wołczynie, gdzie poznawali sekrety produkcji Drożdży Babuni oraz brali udział w warsztatach i spotkaniach eksperckich, które pozwalały im pogłębiać wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia oryginalnych receptur.

Trwająca już akcja obejmuje wszechstronne aktywności – od tworzenia autorskich przepisów i materiałów wideo, przez profesjonalne sesje fotograficzne, aż po degustacje i testy produktowe. Finałowa gala w Bake Center Lesaffre w Warszawie wyłoni trzy najlepsze osoby, które otrzymają nie tylko nagrody rzeczowe, lecz także prestiżowy, roczny kontrakt z marką Drożdże Babuni.

Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za obsługę Lesaffre Polska S.A.

Profesjonalne wyzwania i kryteria oceny

Uczestnicy stanęli przed wyzwaniami, które pozwalają im wykazać się zarówno talentem kulinarnym, jak i umiejętnościami prezenterskimi oraz tworzeniem atrakcyjnych treści audiowizualnych. Zadania obejmują m.in.:

  • Wideo i fotografia autorskiego wypieku: Zadanie polegało na przygotowaniu maksymalnie 90-sekundowego filmu oraz fotografii, związanych z jesienią i prezentujących oryginalny wypiek drożdżowy na zadany temat. Efekty tej pracy możemy już teraz podziwiać tutaj, w specjalnie przygotowanym reelsie.
  • Odtworzenie przepisu eksperta: Reprodukcja przepisu i upieczenie Rogala Świętomarcińskiego, zaprezentowanego podczas wideokonferencji oraz nagranie filmu z własnym komentarzem, który pełni rolę profesjonalnego materiału instruktażowego.
  • Przepis dedykowany na potrzeby aplikacji Drożdży Babuni: Stworzenie autorskiego przepisu, który urozmaici jedną z wybranych kategorii przepisów aplikacji Drożdży Babuni, wraz z pełną dokumentacją w postaci zdjęć i 90-sekundowego wideo.
  • Pokazania regionalnych smaków kulinarnych: Wyzwanie skupia się na wejściu w rolę lokalnego przewodnika lub dziennikarza, który opowie ciekawą historię związaną z tradycjami drożdżowymi z regionu Ambasadora.

Dotychczasowy prezes Janusz Ciepliński, który przez ponad dwie dekady zarządzał Grupą MAGO, ustępuje ze stanowiska. Jego miejsce na czele firmy zajmie wraz z początkiem 2025 roku Paweł Ziębaczewski. 

Decyzja o zmianach wynika z potrzeby oddzielenia codziennego zarządzania operacyjnego od strategicznego nadzoru nad Grupą – informuje w komunikacie firma. Janusz Ciepliński z początkiem stycznia przejdzie do rady nadzorczej, gdzie dołączy do właściciela firmy, Piotra Marczaka. 

Nowy prezes Grupy MAGO

Nowy prezes, Paweł Ziębaczewski, zapowiada kontynuację kluczowych działań oraz dalszą ekspansję. Jak sam przyznaje, awans ten jest dla niego wyróżnieniem i zobowiązaniem.

Znam potencjał firmy i wiem, że możemy rozwijać się szybciej, jednocześnie umacniając naszą pozycję tam, gdzie już jesteśmy. Analizujemy także nowe rynki i rozwijamy portfolio o produkty oparte na nowoczesnych technologiach, jak automatyczne sklepy NEXTO czy inteligentne wózki CLEVER.

Paweł Ziębaczewski, nowy prezes Grupy MAGO

Poza nowym prezesem, do zarządu Grupy dołączył również Robert Zdanowski, obecny dyrektor finansowy, z blisko 17-letnim stażem w firmie. Jak przyznał Piotr Marczak, właściciel MAGO, firma doszła do momentu, kiedy dalszy rozwój wymaga nowej struktury zarządzania. "Przekazujemy operacyjne stery doświadczonym liderom, którzy doskonale znają organizację i specyfikę rynku" – podkreśla.

Wraz z nowym zarządem firma wchodzi w kolejny etap wzrostu, planując akwizycje oraz inwestycje w zieloną energię i zrównoważony rozwój. MAGO już dziś korzysta z odnawialnych źródeł energii i realizuje ambitną strategię ESG.

Grupa MAGO posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce oraz oddziały w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Firma planuje dalszą ekspansję, dywersyfikację działalności i wzmacnianie zespołu, który docelowo ma przekroczyć 1000 pracowników.


foto: od lewej: Piotr Marczak, Janusz Ciepliński, Paweł Ziębaczewski, Robert Zdanowski (mat. prasowe)

Wszystkie prace zostaną ocenione przez komisję złożoną z ekspertów Lesaffre, przedstawicieli marki oraz specjalistów z agencji abanana.

Pod uwagę będą brane m.in. kreatywność, estetyka, jakość prezentacji, zgodność z założeniami zadania oraz naturalność wystąpienia przed kamerą. W każdym z czterech etapów zostanie wyróżnionych pięciu najlepszych Uczestników, spośród których – podczas finału zaplanowanego na drugą połowę lutego 2025 roku w warszawskiej siedzibie Lesaffre Polska – zostaną wyłonieni zwycięzcy.

Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za obsługę Lesaffre Polska S.A.

Uczestnicy oraz fani marki mogą już teraz korzystać z dedykowanej aplikacji mobilnej Drożdży Babuni, dostępnej w App Store i Google Play. Narzędzie to wspiera pasjonatów wypieków drożdżowych, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, oferując bogactwo inspiracji, porad i funkcjonalności usprawniających proces tworzenia wyjątkowych specjałów.

Program »Ambasadorzy Drożdży Babuni – Best of the Best« to dla nas nie tylko okazja do wyłonienia najbardziej kreatywnych i zaangażowanych talentów wśród naszych Ambasadorów. To także szansa na umocnienie relacji z osobami, które autentycznie dzielą się swoją pasją do pieczenia oraz inspirują innych, podkreślając walory naszych produktów. Wierzymy, że ta inicjatywa przyczyni się do tworzenia trwałej społeczności miłośników drożdżowych wypieków, dla których Drożdże Babuni staną się naturalnym wyborem, gwarantującym jakość i niezawodność.

Agnieszka Ziarkowska, Marketing Specialist Lesaffre Polska S.A.

foto: mat. prasowe

Reklama