Agencja kreatywna abanana we współpracy z producentem Drożdży Babuni, firmą Lesaffre, zainicjowała program "Ambasadorzy Drożdży Babuni – Best of the Best" skierowany do dotychczasowych ambasadorów marki Drożdże Babuni. Głównym celem przedsięwzięcia jest wyłonienie trzech najbardziej utalentowanych i zaangażowanych ambasadorów, którzy nie tylko zdobędą atrakcyjne nagrody, lecz także podpiszą roczny, płatny kontrakt z marką.
Kompleksowy proces selekcji i inspiracji
Działania trwają do stycznia 2025 roku i obejmą szereg misji kulinarno-kreatywnych, skupionych wokół wypieków drożdżowych. Podczas programu uczestnicy odwiedzili fabrykę Lesaffre w Wołczynie, gdzie poznawali sekrety produkcji Drożdży Babuni oraz brali udział w warsztatach i spotkaniach eksperckich, które pozwalały im pogłębiać wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia oryginalnych receptur.
Profesjonalne wyzwania i kryteria oceny
Uczestnicy stanęli przed wyzwaniami, które pozwalają im wykazać się zarówno talentem kulinarnym, jak i umiejętnościami prezenterskimi oraz tworzeniem atrakcyjnych treści audiowizualnych. Zadania obejmują m.in.:
- Wideo i fotografia autorskiego wypieku: Zadanie polegało na przygotowaniu maksymalnie 90-sekundowego filmu oraz fotografii, związanych z jesienią i prezentujących oryginalny wypiek drożdżowy na zadany temat. Efekty tej pracy możemy już teraz podziwiać tutaj, w specjalnie przygotowanym reelsie.
- Odtworzenie przepisu eksperta: Reprodukcja przepisu i upieczenie Rogala Świętomarcińskiego, zaprezentowanego podczas wideokonferencji oraz nagranie filmu z własnym komentarzem, który pełni rolę profesjonalnego materiału instruktażowego.
- Przepis dedykowany na potrzeby aplikacji Drożdży Babuni: Stworzenie autorskiego przepisu, który urozmaici jedną z wybranych kategorii przepisów aplikacji Drożdży Babuni, wraz z pełną dokumentacją w postaci zdjęć i 90-sekundowego wideo.
- Pokazania regionalnych smaków kulinarnych: Wyzwanie skupia się na wejściu w rolę lokalnego przewodnika lub dziennikarza, który opowie ciekawą historię związaną z tradycjami drożdżowymi z regionu Ambasadora.
Dotychczasowy prezes Janusz Ciepliński, który przez ponad dwie dekady zarządzał Grupą MAGO, ustępuje ze stanowiska. Jego miejsce na czele firmy zajmie wraz z początkiem 2025 roku Paweł Ziębaczewski.
Decyzja o zmianach wynika z potrzeby oddzielenia codziennego zarządzania operacyjnego od strategicznego nadzoru nad Grupą – informuje w komunikacie firma. Janusz Ciepliński z początkiem stycznia przejdzie do rady nadzorczej, gdzie dołączy do właściciela firmy, Piotra Marczaka.
Nowy prezes Grupy MAGO
Nowy prezes, Paweł Ziębaczewski, zapowiada kontynuację kluczowych działań oraz dalszą ekspansję. Jak sam przyznaje, awans ten jest dla niego wyróżnieniem i zobowiązaniem.
Poza nowym prezesem, do zarządu Grupy dołączył również Robert Zdanowski, obecny dyrektor finansowy, z blisko 17-letnim stażem w firmie. Jak przyznał Piotr Marczak, właściciel MAGO, firma doszła do momentu, kiedy dalszy rozwój wymaga nowej struktury zarządzania. "Przekazujemy operacyjne stery doświadczonym liderom, którzy doskonale znają organizację i specyfikę rynku" – podkreśla.
Wraz z nowym zarządem firma wchodzi w kolejny etap wzrostu, planując akwizycje oraz inwestycje w zieloną energię i zrównoważony rozwój. MAGO już dziś korzysta z odnawialnych źródeł energii i realizuje ambitną strategię ESG.
Grupa MAGO posiada dwa zakłady produkcyjne w Polsce oraz oddziały w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Firma planuje dalszą ekspansję, dywersyfikację działalności i wzmacnianie zespołu, który docelowo ma przekroczyć 1000 pracowników.
foto: od lewej: Piotr Marczak, Janusz Ciepliński, Paweł Ziębaczewski, Robert Zdanowski (mat. prasowe)
Wszystkie prace zostaną ocenione przez komisję złożoną z ekspertów Lesaffre, przedstawicieli marki oraz specjalistów z agencji abanana.
Uczestnicy oraz fani marki mogą już teraz korzystać z dedykowanej aplikacji mobilnej Drożdży Babuni, dostępnej w App Store i Google Play. Narzędzie to wspiera pasjonatów wypieków drożdżowych, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, oferując bogactwo inspiracji, porad i funkcjonalności usprawniających proces tworzenia wyjątkowych specjałów.
foto: mat. prasowe