Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię "Super Kobiety Almette", która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024.
Projekt realizowany przez markę pozwala w naturalny sposób zaprezentować konsumentom asortyment Almette oraz związane z produktami kulinarne inspiracje. Jest on także doskonałą okazją do podkreślenia emocjonalnego związku z odbiorcami i zaangażowania marki w kwestie społeczne.
Akcja Super Kobiety Almette na podium
Znamy laureatów konkursu Lider Forum Kampanie 2024, który już po raz piąty zorganizowało Forum Mleczarskie. Jury w składzie: Agnieszka Maliszewska – Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA (reprezentantka branży), Maciej Ptaszyński – Prezes Polskiej Izby Handlu (reprezentant handlu), Paweł Kowalewski – Prezes Zarządu Communication Unlimited (reprezentant branży marketingowej) i Janusz Górski – Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel (reprezentant mediów) oceniało kampanie zgłoszone przez producentów artykułów mleczarskich aktywnych marketingowo i sprzedażowo w mijającym roku. Wśród nagrodzonych kampanii nie zabrakło akcji "Super Kobiety Almette", która zajęła trzecie miejsce.
Kampania "Super Kobiety Almette" kierowana była zarówno do konsumentów serka Almette, jak i osób, które dotychczas nie sięgały po produkty tej marki. "Na główny nośnik wybraliśmy internet, ponieważ przestrzeń digitalowa jest dziś najbardziej uniwersalną platformą, docierającą do wielu pokoleń i grup" – przyznaje Jacek Wyrzykiewicz dodając przy tym, że wykorzystanie kanałów internetowych umożliwiło firmie bardzo kretywne przekazanie istoty akcji.
foto: mat. prasowe