Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień.
Marka łącząca tradycję z innowacyjnością
Herbapol-Lublin już od 75 lat tworzy produkty oparte na składnikach pochodzących z natury - ziołach i owocach.
Za firmą stoi więc niekwestionowane dziedzictwo, w postaci wiedzy i doświadczenia, a także zaufanie kilku już pokoleń konsumentów.
Kampania podkreślająca pochodzenie
Pierwszą odsłoną tej platformy jest rozpoczęta właśnie kampania telewizyjna produktów dżemowych Herbapol.
Przygotowany spot w dynamiczny, inspirujący sposób akcentuje pochodzenie składników, z których powstają dżemy Herbapol, a także wygodę i możliwości ich użycia na co dzień.
Dżemy, konfitury i powidła Herbapolu to produkty z polskich, także regionalnych owoców, od marki, która jest synonimem jakości i zaufania.
Niepowtarzalny smak, brak zbędnych dodatków i unikalność poszczególnych wariantów to gwarancja prawdziwej przyjemności z jedzenia.
Spot z kampanii produktów dżemowych „Herbapol. We współpracy z naturą.”:
Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.
Fot.: mat. prasowe