„Herbapol. We współpracy z naturą.” Nowa kampania produktów dżemowych

„Herbapol. We współpracy z naturą.” Nowa kampania produktów dżemowych

Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień.

Marka łącząca tradycję z innowacyjnością

Herbapol-Lublin już od 75 lat tworzy produkty oparte na składnikach pochodzących z natury - ziołach i owocach.

Za firmą stoi więc niekwestionowane dziedzictwo, w postaci wiedzy i doświadczenia, a także zaufanie kilku już pokoleń konsumentów.

Autentyczność i naturalność – to kluczowe wyróżniki Herbapolu. Jesteśmy dumni nie tylko z ogromnej rozpoznawalności naszej marki – zna ją 89% konsumentów, ale i więzi, którą udało nam się z nimi zbudować. Produkty Herbapolu towarzyszą im w ich codzienności, dostarczając nie tylko przyjemności i pysznego smaku, ale też budując poczucie bliskości z naturą, z której czerpiemy nasze surowce. Nasza marka, czerpiąc z tradycji, jest jednocześnie niezwykle innowacyjna, wyrazista i idealnie osadzona we współczesności. Nie tylko znamy najnowsze trendy, ale niejednokrotnie je wyprzedzamy, odpowiadając na potrzeby młodego, aktywnego konsumenta. Właśnie na tym przekazie zbudowaliśmy naszą nową platformę komunikacji „Herbapol. We współpracy z naturą.”

Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu w Herbapol-Lublin S.A.

Kampania podkreślająca pochodzenie

Pierwszą odsłoną tej platformy jest rozpoczęta właśnie kampania telewizyjna produktów dżemowych Herbapol.

Przygotowany spot w dynamiczny, inspirujący sposób akcentuje pochodzenie składników, z których powstają dżemy Herbapol, a także wygodę i możliwości ich użycia na co dzień.

Dżemy, konfitury i powidła Herbapolu to produkty z polskich, także regionalnych owoców, od marki, która jest synonimem jakości i zaufania.

Niepowtarzalny smak, brak zbędnych dodatków i unikalność poszczególnych wariantów to gwarancja prawdziwej przyjemności z jedzenia.

Spot z kampanii produktów dżemowych „Herbapol. We współpracy z naturą.”:

Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.


Fot.: mat. prasowe

Reklama