Sieć sklepów Dino we współpracy z firmą Fiserv Polska wprowadziła do swoich sklepów usługę "wpłata na kartę". Umożliwia ona wpłacenie gotówki na konto za pośrednictwem terminala płatniczego podczas codziennych zakupów.
Według danych KNF w Polsce cały czas ubywa placówek bankowych, co wpływa na dostępność usług bankowych. Usługa wprowadzona w sklepach Dino jest odpowiedzią na ten trend.
Klienci wpłacą gotówkę podczas zakupów w Dino
W wielu małych miasteczkach i na terenach wiejskich dostęp do nowoczesnych usług bankowych bywa utrudniony.
Liczba placówek bankowych, bankomatów i wpłatomatów poza dużymi miastami jest znacznie mniejsza, co powoduje, że proste operacje, jak wpłata gotówki na konto, mogą stanowić wyzwanie.
Usługa wpłaty na kartę oferowana w sklepach sieci Dino jest odpowiedzią na te trudności.
Teraz klienci mogą przekazać gotówkę sprzedawcy podczas zakupów, a następnie, poprzez terminal płatniczy i z wykorzystaniem karty płatniczej Mastercard powiązanej z kontem, przekazać środki bezpośrednio na swoje konto bankowe – prosto, szybko i bez potrzeby udawania się do oddziału banku.
Bezpieczne wpłaty możliwe z aplikacją
Pierwsze skorzystanie z usługi wpłaty pieniędzy wymaga zainstalowania na telefonie aplikacji PolCard Pay, z którą należy powiązać kartę płatniczą i która służy do weryfikacji tożsamości właściciela karty.
Dane osobowe w aplikacji można uzupełnić przy pierwszym uruchomieniu w dowolnym miejscu, np. w domu. Dzięki temu nie ma już potrzeby legitymowania się u sprzedawcy, podczas realizowania wpłaty – pozwala to znacząco skrócić czas całej transakcji i zwiększa jej bezpieczeństwo.
Wdrożenia takie jak w sieci sklepów Dino pokazują, że nowe technologie i nowoczesne rozwiązania płatnicze mogą być dostępne wszędzie i dla wszystkich.
Wprowadzenie usługi wpłaty na kartę zwiększa dostępność usług finansowych i jest odpowiedzią na realne potrzeby mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi.
Fot.: grupadino.pl