Sieć Dino z roku na rok rozwija nie tylko liczbę sklepów, ale też dostępne dla klientów ułatwienia. Teraz otwiera się na nową grupę konsumentów, którzy mogą dokonać płatności kartami przedpłaconymi Pluxee.
Wszyscy klienci dysponujący środkami na kartach Pluxee mogą od teraz płacić za zakupy i gotowe posiłki w ponad 2600 sklepach Dino na terenie całego kraju. Nowe narzędzie może zaktywizować mniejsze miejscowości, gdzie niewiele sieci posiada taką możliwość.
Rozszerzenie sieci akceptacji Pluxee o sklepy zlokalizowane poza dużymi aglomeracjami to jedno z działań wpisanych w misję Pluxee Groupe. Tego typu rozwiązania mają na celu wspieranie lokalnych społeczności. Współpraca z Dino to ogromne przedsięwzięcie, gdyż w każdym sklepie sieci dostępnych jest około 5 tys. produktów, w tym świeżych takich jak owoce i warzywa czy wędliny oraz mięso.
To nie jedyna sieć, która wdrożyła rozwiazania Pluxee w swpoich sklepach. Mogą z nich korzystać klienci Aldi, Biedronka, Lidl czy Żabka. Wśód partnerów Pluxee sa także lokalni detaliści czy lokale gastronomiczne oraz usługowe. Aktualna mapa z oznaczonymi miejscami, w których użytkownicy mogą płacić kartami Pluxee, dostępna jest na stronie: uzytkownik.pluxee.pl.
Pluxee jest globalnym liderem rynku benefitów pracowniczych oraz benefitów żywieniowych. Sektor pozapłacowych świadczeń oferowanych pracownikom w Polsce stale rośnie. Wartość rynku benefitów żywieniowych ma wynieść na koniec tego roku 2,9 mld zł. Szacuje się, że na ten moment z dofinansowania do posiłków - a zarazem ekstra środków na kartach na lunch - korzysta 8% uprawnionych pracowników. W ciągu najbliższych dwóch lat ta liczba ma wzrosnąć dwukrotnie. Zgodnie z przewidywaniami, wartość rynku osiągnie wtedy 8,2 mld zł, a benefity żywieniowe od pracodawców, np. w formie karty na lunch, otrzymywać będzie aż 17% pracowników.
fot. mat. prasowe