Cukiernia Sowa, lider polskiego rynku cukierniczego, kontynuuje dynamiczną ekspansję. W ostatnich dniach sieć powiększyła się o kolejne punkty sprzedaży, w tym o nowy lokal w Centrum Handlowym M1 w Krakowie, który otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada 2024 roku. W grudniu sieć liczyć będzie 170 lokalizacji. Wszystko to w ramach strategii "Sowa – Rośniemy Mądrze", zakładającej zrównoważony rozwój i ekspansję sieci do 180 lokalizacji w 2026 roku.
Cukiernia Sowa w Krakowie
Po udanym debiucie w Małopolsce w październiku tego roku, kiedy to Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Centrum Handlowym Bonarka, nadszedł czas na kolejną, wyjątkową lokalizację w Krakowie.
Najnowszy punkt w Centrum Handlowym M1 to nowoczesna przestrzeń o powierzchni 168 mkw., gdzie klienci znajdą kultowe produkty Cukierni Sowa: torty, ciasta, desery, a także ofertę wytrawną oraz pieczywo i słodkie przekąski wypiekane na miejscu. Nowy lokal oferuje niemal 100 m² przestrzeni kawiarnianej. Z myślą o najmłodszych w lokalu zaaranżowany został kącik dla dzieci, który ma uczynić wizytę jeszcze przyjemniejszą dla całej rodziny.
Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z wyjątkowych promocji, które obowiązują do końca roku:
- -50% na dowolny deser lodowy
- Mała kawa za 1 grosz przy zakupie produktu z oferty lunchowej
- Trzeci produkt za 1 grosz przy zakupie dwóch dowolnych produktów "Pyszne z Pieca"
Ponadto pierwszych 200 klientów, którzy w dniu otwarcia dokonali zakupu produktów o wartości minimum 10 zł otrzymało w prezencie ozdobną puszkę. Natomiast najmłodszym ogromną frajdę sprawiło spotkanie z firmową maskotką – Sową Felisią, która rozdawała pluszowe sowy oraz wywoływała liczne uśmiechy. Nie zabrakło także wyjątkowej degustacji zarówno słodkich, jak i wytrawnych przekąsek z oferty Cukierni Sowa, serwowanych przez znanego już w Polsce robota Sówkę.
Strategia rozwoju na miarę XXI wieku
Rok 2024 to dla Cukierni Sowa czas intensywnych działań: otwarcia nowych punktów, remonty istniejących lokali oraz inwestycje w cyfrową transformację. Nowe lokalizacje, takie jak M1 w Krakowie, wpisują się w strategię marki, która zakłada nie tylko ekspansję, ale także rozwój jakościowy. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne modernizacje punktów, by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
Liczba lokali Cukiernia Sowa. 180 lokalizacji na horyzoncie
Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. Obecny rok zakończy się imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.
Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni. Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.
Zakończenie roku z liczbą 170 lokalizacji potwierdza skuteczność realizacji strategii "Sowa – Rośniemy Mądrze". Firma stawia na organiczny rozwój i wysoką jakość, planując dalsze otwarcia w największych miastach Polski oraz mniejszych miejscowościach, gdzie widoczny jest potencjał komercyjny. W nadchodzącym roku planowane są kolejne inwestycje, zarówno w postaci nowych lokali, jak i modernizacji istniejących.
foto: mat. prasowe