Cukiernia Sowa idzie jak burza. Do końca 2026 roku będzie liczyła 180 lokali

Cukiernia Sowa idzie jak burza. Do końca 2026 roku będzie liczyła 180 lokali

Cukiernia Sowa, lider polskiego rynku cukierniczego, kontynuuje dynamiczną ekspansję. W ostatnich dniach sieć powiększyła się o kolejne punkty sprzedaży, w tym o nowy lokal w Centrum Handlowym M1 w Krakowie, który otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada 2024 roku. W grudniu sieć liczyć będzie 170 lokalizacji. Wszystko to w ramach strategii "Sowa – Rośniemy Mądrze", zakładającej zrównoważony rozwój i ekspansję sieci do 180 lokalizacji w 2026 roku.

Cukiernia Sowa w Krakowie

Po udanym debiucie w Małopolsce w październiku tego roku, kiedy to Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Centrum Handlowym Bonarka, nadszedł czas na kolejną, wyjątkową lokalizację w Krakowie.

Najnowszy punkt w Centrum Handlowym M1 to nowoczesna przestrzeń o powierzchni 168 mkw., gdzie klienci znajdą kultowe produkty Cukierni Sowa: torty, ciasta, desery, a także ofertę wytrawną oraz pieczywo i słodkie przekąski wypiekane na miejscu. Nowy lokal oferuje niemal 100 m² przestrzeni kawiarnianej. Z myślą o najmłodszych w lokalu zaaranżowany został kącik dla dzieci, który ma uczynić wizytę jeszcze przyjemniejszą dla całej rodziny.

Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z wyjątkowych promocji, które obowiązują do końca roku:

  • -50% na dowolny deser lodowy
  • Mała kawa za 1 grosz przy zakupie produktu z oferty lunchowej
  • Trzeci produkt za 1 grosz przy zakupie dwóch dowolnych produktów "Pyszne z Pieca"

Ponadto pierwszych 200 klientów, którzy w dniu otwarcia dokonali zakupu produktów o wartości minimum 10 zł otrzymało w prezencie ozdobną puszkę. Natomiast najmłodszym ogromną frajdę sprawiło spotkanie z firmową maskotką – Sową Felisią, która rozdawała pluszowe sowy oraz wywoływała liczne uśmiechy. Nie zabrakło także wyjątkowej degustacji zarówno słodkich, jak i wytrawnych przekąsek z oferty Cukierni Sowa, serwowanych przez znanego już w Polsce robota Sówkę.

Strategia rozwoju na miarę XXI wieku

Rok 2024 to dla Cukierni Sowa czas intensywnych działań: otwarcia nowych punktów, remonty istniejących lokali oraz inwestycje w cyfrową transformację. Nowe lokalizacje, takie jak M1 w Krakowie, wpisują się w strategię marki, która zakłada nie tylko ekspansję, ale także rozwój jakościowy. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne modernizacje punktów, by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.

Jesteśmy dumni z tego, jak konsekwentnie realizujemy nasze cele. Kraków stał się dla nas symbolem ekspansji na nowy region, a otwarcie w Centrum Handlowym M1 to kolejny krok w budowaniu naszej obecności w tej części kraju. Chcemy być blisko naszych klientów i oferować im przestrzenie, w których celebracja chwil z rodziną czy przyjaciółmi nabiera wyjątkowego smaku.

Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa

Liczba lokali Cukiernia Sowa. 180 lokalizacji na horyzoncie

Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. Obecny rok zakończy się imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.

Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni. Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.

Ostatnie tygodnie były dla nas czasem intensywnych przygotowań, by na przełomie listopada i grudnia w krótkim czasie otworzyć aż cztery nowe lokale, w kilku zupełnie różnych regionach Polski, tj.: w San Park Piaseczno w Mysiadle pod Warszawą (26.11), galerii M1 Kraków (27.11), Vendo Parku w Szczecinie (28.11) oraz N Parku w Niemczu pod Bydgoszczą (4.12). Dodatkowo dziś (27.11) uruchomiony został punkt po gruntownym remoncie w centrum handlowym Port Łódź. Nowe lokalizacje, zwłaszcza w regionach odległych od naszej siedziby w Bydgoszczy, to wyzwanie logistyczne i organizacyjne, jednak dzięki wypracowanym procesom i doświadczeniu, jesteśmy w stanie mu sprostać, dostarczając codziennie świeże wyroby i utrzymując najwyższą jakość.

Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa

Zakończenie roku z liczbą 170 lokalizacji potwierdza skuteczność realizacji strategii "Sowa – Rośniemy Mądrze". Firma stawia na organiczny rozwój i wysoką jakość, planując dalsze otwarcia w największych miastach Polski oraz mniejszych miejscowościach, gdzie widoczny jest potencjał komercyjny. W nadchodzącym roku planowane są kolejne inwestycje, zarówno w postaci nowych lokali, jak i modernizacji istniejących.


foto: mat. prasowe

Reklama