Hochland Polska po raz kolejny miał swój udział w uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024, podczas której nagrodzono przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały oraz narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. Srebrna statuetka "Games & Esport" – najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii – trafiła do Hochland Polska za projekt Kraina Hochland w Good Town.
Hochland ze srebrem w branżowym konkursie
Organizatorem konkursu IAB MIXX Awards jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszająca ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.
Jury konkursu tworzy 66 ekspertów branży digital marketingu, którzy, w ramach szesnastu kategorii, oceniali kreacje, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne kampanii.
W tegorocznej edycji Hochland Polska zdobył srebrną statuetkę w kategorii "Games & Esport" za działania gamingowe w zakresie CSR, a dokładnie za projekt Kraina Hochland w Good Town na platformie Roblox, gdzie poprzez wirtualną zabawę gracze mogli wesprzeć szczytną ideę realnej pomocy najbardziej potrzebującym: wspólnie ufundować dwa tysiące ciepłych posiłków dla dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk.
foto: mat. partnera