Uber wystartował z nową usługą "Odbiór w lokalu". Dzięki niej użytkownicy mogą zlecać kierowcom dostawę towarów bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych (od odzieżowych po apteki), a nawet odbiór przesyłek z automatów paczkowych. Do tej pory analogiczną usługę oferowało Glovo, konkurent Uber Eats,
Zakupy do domu z Uberem
Z usługi osobistego posłańca można skorzystać w cenie niewiele wyższej niż Uber Paczka. Usługa ruszyła w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Trójmieście. Uber nieprzypadkowo zdecydował się na wprowadzenie tej usługi przed najbardziej gorącym okresem zakupowym w roku.
Dzięki opcji "Odbiór w lokalu", prezenty, zakupy, przesyłki czy paczki będzie mógł za nas odebrać kierowca. Na ten moment usługa jest dostępna dla użytkowników aplikacji Uber na terenie Warszawy, Wrocławia, Krakowa oraz Trójmiasta.
Uber odbiór w lokalu. Jak skorzystać?
Jak działa usługa "Odbiór w lokalu" w aplikacji Uber?
- Uruchom aplikację Uber i wejdź w zakładkę “Usługi”.
- Znajdziesz tam sekcję “Załatw wszystkie swoje sprawy” i opcję “Odbiór w lokalu”.
- Podaj adres i nazwę punktu (szczególnie jeżeli znajduje się on w większym centrum handlowym) oraz wszelkie potrzebne dane do odbioru przesyłki, jak jej numer i kod odbioru.
- Uzupełnij adres docelowy - dokąd kurier ma dostarczyć Twoją paczkę.
- Postęp dostawy możesz śledzić na bieżąco w aplikacji.
- Gdy kierowca dotrze pod wskazany adres, zautoryzuj odbiór przesyłki podając kod PIN.
Funkcjonalność "Odbiór w lokalu" jest dostępna dla produktów już opłaconych, o łącznej wadze nieprzekraczającej 15 kg i o wartości do 500 PLN.
foto: unsplash