Uber wprowadza usługę znaną z Glovo. Kierowca jako "concierge"?

Uber wprowadza usługę znaną z Glovo. Kierowca jako "concierge"?

Uber wystartował z nową usługą "Odbiór w lokalu". Dzięki niej użytkownicy mogą zlecać kierowcom dostawę towarów bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych (od odzieżowych po apteki), a nawet odbiór przesyłek z automatów paczkowych. Do tej pory analogiczną usługę oferowało Glovo, konkurent Uber Eats,

Zakupy do domu z Uberem

Z usługi osobistego posłańca można skorzystać w cenie niewiele wyższej niż Uber Paczka. Usługa ruszyła w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Trójmieście. Uber nieprzypadkowo zdecydował się na wprowadzenie tej usługi przed najbardziej gorącym okresem zakupowym w roku. 

Dzięki opcji "Odbiór w lokalu", prezenty, zakupy, przesyłki czy paczki będzie mógł za nas odebrać kierowca. Na ten moment usługa jest dostępna dla użytkowników aplikacji Uber na terenie Warszawy, Wrocławia, Krakowa oraz Trójmiasta. 

Uber odbiór w lokalu. Jak skorzystać?

Jak działa usługa "Odbiór w lokalu" w aplikacji Uber?

  • Uruchom aplikację Uber i wejdź w zakładkę “Usługi”.
  • Znajdziesz tam sekcję “Załatw wszystkie swoje sprawy” i opcję “Odbiór w lokalu”.
  • Podaj adres i nazwę punktu (szczególnie jeżeli znajduje się on w większym centrum handlowym) oraz wszelkie potrzebne dane do odbioru przesyłki, jak jej numer i kod odbioru.
  • Uzupełnij adres docelowy - dokąd kurier ma dostarczyć Twoją paczkę.
  • Postęp dostawy możesz śledzić na bieżąco w aplikacji.
  • Gdy kierowca dotrze pod wskazany adres, zautoryzuj odbiór przesyłki podając kod PIN. 

Funkcjonalność "Odbiór w lokalu" jest dostępna dla produktów już opłaconych, o łącznej wadze nieprzekraczającej 15 kg i o wartości do 500 PLN. 


foto: unsplash

Reklama