Mięsny gigant przechodzi rebranding. Marka pokazała nowe logo i opakowania

Mięsny gigant przechodzi rebranding. Marka pokazała nowe logo i opakowania

JBB Bałdyga, wiodący polski producent na rynku mięsnym, przechodzi obecnie pierwszy od kilku lat rebranding marki. Działania te obejmują subtelne zmiany w logo oraz opakowaniach, jednak jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest to ewolucja, a nie radykalna rewolucja. Proces ten potrwa do wiosny 2025 roku. Proces rebrandingu jest realizowany we współpracy z agencją kreatywną Dragon Rouge.

Rebranding JBB Bałdyga

Rebranding obejmuje cztery kluczowe elementy: odświeżenie logo, nową estetykę opakowań, wprowadzenie kolorystyki premium oraz poprawę czytelności opakowań. Logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, zostało nieznacznie zmienione, zyskując bardziej elegancki charakter. Dotychczasowa czerwień została zastąpiona wyraźniejszym odcieniem, podkreślającym prestiż produktów.

Proces rebrandingu JBB przeprowadzamy jako świadomą ewolucję, której celem jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej rozpoznawalnych, tradycyjnych elementów. Logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, przeszło jedynie subtelne odświeżenie. Jego nowy wygląd zyskał szlachetność i elegancję dzięki bardziej wyrafinowanej palecie kolorów, co podkreśla wysoką jakość naszych produktów.

Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga

W komunikacji marka podkreśla swoją dumę zarówno z jakości, jak i smaku swoich produktów. "Jesteśmy dumni z tego, co oferujemy: wyjątkowego smaku i najwyższej jakości. Wiemy, że w jedzeniu liczy się nie tylko jakość, ale także przyjemność. Dlatego z pełnym przekonaniem i radością polecamy nasze produkty klientom" – mówi Andrzej Kowalski.

Oprócz logotypu, nowy wizerunek wzmacniają również złote akcenty oraz nowoczesny desing. Dodatkowo, w JBB postawiono na poprawę czytelności opakowań, co ma ułatwić klientom wybór produktów i dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb.

Celem tego procesu jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej tradycyjnych elementów. Zmiany te mają na celu ułatwienie klientom wyboru produktów, dzięki lepszej czytelności opakowań.

Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga

Proces rebrandingu jest realizowany we współpracy z agencją kreatywną Dragon Rouge.


foto: mat. prasowe

Reklama