10 000 posiłków na rzecz kolczastych podopiecznych. Finał kampanii marki Jeżyki

10 000 posiłków na rzecz kolczastych podopiecznych. Finał kampanii marki Jeżyki

Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii "Wszystkie Jeże nasze są!" zrealizowanej przez markę Jeżyki.

10 listopada br. marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną "Wszystkie Jeże nasze są!", której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony.

Wsparcie dla jeży poprzez... kliknięcie

W tegorocznej edycji przygotowano specjalną, "jeżową" wersję hitu Majki Jeżowskiej z tekstem autorstwa Jacka Cygana, a także oryginalny mechanizm angażujący społeczność – "Twoje kliki wspierają jeżyki". Dzięki niemu każdy codziennie mógł wesprzeć swojego ulubionego jeżyka, klikając w ikonę na stronie marki.

Z ogromną satysfakcją mogę powiedzieć, że dzięki niestandardowemu podejściu, zaangażowaniu Majki Jeżowskiej oraz szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej nasza akcja odniosła imponujący sukces, osiągając ponad 9,3 miliona wyświetleń w sieci. Realne efekty naszych działań widoczne są także w zaangażowaniu użytkowników, które bezpośrednio przełożyło się na wsparcie dla Ośrodka "Jeżurkowo" w Skierdach. Przekazaliśmy aż 8000 pełnowartościowych posiłków

Michalina Abramowicz, Brand Manager marki Jeżyki

Dodatkowo marka Jeżyki przekazała 2 000 posiłków Ośrodkowi Rehabilitacji Jeży "Jerzy dla Jeży" w Kłodzku, który podczas trwania akcji ucierpiał w wyniku powodzi.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Co więcej, dzięki merytorycznemu wsparciu Fundacji Primum zajmującej się ochroną dzikich zwierząt marka obalała też "jeżomity" – powszechnie panujące w społeczeństwie przekonania o jeżach, które okazują się być nie do końca prawdziwe. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę jezykiciastka.pl mogli skonfrontować swoją wiedzę z faktami o jeżach.

Kreację oraz kompleksową organizację kampanii zrealizowała agencja NAV. Teledysk wyreżyserował Miłosz Sakowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, natomiast zakupem mediów zajął się Mint Media. Doradztwo w zakresie public relations zapewniał Kolterman Media Communications.


foto: mat. prasowe

Reklama