IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii "Games & Esport", nominację otrzymał projekt Hochland Polska "Wirtualna zabawa, realny wpływ! Kraina Hochland w Good Town".
Organizatorem konkursu IAB MIXX Awards jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszająca ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.
Jury konkursu tworzy 66 ekspertów branży digital marketingu, którzy, w ramach szesnastu kategorii, oceniają kreacje, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne kampanii.
Hochland Polska otrzymał nominacje w kategorii "Games & Esport" za działania gamingowe w zakresie CSR, a dokładnie za projekt Kraina Hochland w Good Town na platformie Roblox, gdzie poprzez wirtualną zabawę gracze mogli wesprzeć szczytną ideę realnej pomocy najbardziej potrzebującym – wspólnie ufundować dwa tysiące ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk.
foto: mat. partera