Żabson wchodzi we współpracę z marką Monster Energy. Raper nie tylko zostanie twarzą przyszłorocznej promocji handlowej, ale także wyruszy w trasę wspieraną przez markę.
Żabson jest szefem wytwórni Internaziomale, współpracował z topowymi polskimi raperami oraz artystami z zagranicy. Ma 1,4 miliona słuchaczy miesięcznych na platformie Spotify, a jego najpopularniejszy klip na platformie YouTube wygenerował 50 milionów wyświetleń.
To jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem "NieKumam" szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych barier jego wydania wielokrotnie pokryły się złotem i platyną, a utwory tj. "Floyd Mayweather" czy "Sexoholik" regularnie biją rekordy popularności w serwisach streamingowych. Dzięki tak różnorodnym projektom, jak "Ziomalski Mixtape", "Internaziomal" czy "Ostatni Ziomal", artysta nie przestaje zaskakiwać – pokazując nowe oblicza swojego talentu, co tylko przyciąga kolejnych słuchaczy.
Monster Energy wesprze rapera przy nowym albumie i trasie koncertowej
Żabson dołącza do rodziny ambasadorów Monster Energy. W Polsce marka wspiera jedynego profesjonalnego driftera prowadzącego stopą Bartosza Ostałowskiego, żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę "Kubona" Turewicza, Kubę „Kubxa” Świtałę i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.
Obecnie Żabson przygotowuje się do wydania nowego albumu, a projekt ten będzie wspierany przez Monster Energy.
W ramach współpracy z Monster Energy Żabson wyruszy w trasę koncertową wspieraną przez markę oraz będzie twarzą promocji handlowej w 2025 roku. Będzie także zaangażowany w projekty specjalne skierowane do fanów rapu i trapu.
W Polsce dostępnych jest ponad 20 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Segment z napojami stworzonymi we współpracy z gwiazdami motorsportów, m.in. Doctor czy Lewis Hamilton Zero Cukru. Linia Juiced, którą reprezentuje Bad Apple, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia.
foto: mat. prasowe