Linia wysokobiałkowych produktów pitnych marki Łaciate Protein+ zajęła pierwsze miejsce w nabiale w kategorii "Odpowiedź na potrzeby konsumenta", zdobywając tym samym nagrodę Złotej Innowacji. Celem konkursu, organizowanego przez wydawcę magazynu "Hurt & Detal", jest wskazanie na produkty i usługi, które w ostatnim roku uatrakcyjniły rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność – bezpośrednio wpłynęły na zachowania zakupowe Polaków.
Konsumenci docenili linię Łaciate Protein+
Linia Łaciate Protein+ zadebiutowała na sklepowych półkach w marcu 2024 roku, szybko zyskując uznanie zarówno handlowców, jak i samych konsumentów. Potwierdzeniem tego jest Złota Innowacja przyznana funkcjonalnym nowościom od Mlekpolu. Wyróżnienie to przypadło w udziale trzem Łaciatym jogurtom pitnym oraz kefirowi, charakteryzującym się wysoką zawartością białka – nawet do 29 g w opakowaniu.
Obecnie w linii Łaciate Protein+ znajdziemy: jogurty pitne – naturalny, truskawkowy i mango – oraz kefir pitny naturalny. Wszystkie smaki dostępne są w 360-gramowych opakowaniach. W sklepach pojawiło się także wysokobiałkowe mleko UHT Łaciate w wersji klasycznej i bez laktozy.
Produkty pod marką Łaciate Protein+ powstają z polskiego mleka, które charakteryzuje się najwyższą jakością. Czysta etykieta i naturalne składniki sprawiają, że wyroby funkcjonalne od Mlekpolu wyróżniają się świetnym smakiem. Włączenie ich do codziennego jadłospisu to gwarancja zdrowego posiłku w domu, pracy lub w podróży, a także szybsza regeneracja po wysiłku fizycznym oraz łatwy sposób na wzbogacenie diety.
Konkurs Złote Innowacje FMCG&Retail organizowany jest od 2019 roku przez wydawcę magazynu "Hurt & Detal". Startujące w nim produkty podlegają ocenie konsumenckiej między innymi pod kątem innowacyjności, jakości czy funkcjonalności. Uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję odbyła się 29 października w Teatrze Kamienica w Warszawie i była poprzedzona konferencją Innovation Day 2024 INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE.
foto: mat. prasowe /mat. redakcji