Kolejny produkt z portfolio Hochland Polska został wyróżniony w konkursie Złote Innowacje FMCG. Tym razem to serek Almette z kolorowym pieprzem zdobył wyróżnienie INNOWACYJNY PRODUKT 2024 w grupie "smak" w kategorii "nabiał".
Almette z kolorowym pieprzem wśród tegorocznych innowacji
Złote Innowacje FMCG & Retail miesięcznika "Hurt & Detal" to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty i usługi. Mogą w nim uczestniczyć firmy będące producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG i świadczące usługi dla tego sektora. Nagradzane zostają zaś rozwiązania, które mają wpływ na ogólną atrakcyjność rynku spożywczego, zrewolucjonizowały podejście do zakupów i, poprzez swoją innowacyjność, bezpośrednio oddziaływały na zachowania kupujących.
Aby produkty lub usługi uznane zostały za innowacyjne muszą spełnić jedno z dwóch kryteriów: ich rynkowa premiera musiała mieć miejsce w ciągu ostatnich miesięcy lub w tym czasie zostały udoskonalone pod względem zastosowanych do ich wytworzenia składników czy przyjaznego korzystania w zgodzie z potrzebami konsumentów. W gronie laureatów Złotych Innowacji FMCG & Retail 2024 nie zabrakło tegorocznej nowości marki Almette, czyli serka Almette z kolorowym pieprzem.
foto: mat. partnera