Przyszłość automatyzacji sprzedaży. Maciej Czapiewski o rozwiązaniach convenience

Przyszłość automatyzacji sprzedaży. Maciej Czapiewski o rozwiązaniach convenience

Smart convenience to temat jednego z wystąpień eksperckich, które odbyło się w ramach Innovation Day 2024. Poprowadził go Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii w firmie MAGO.

Czym jest convenience?

Ekspert z MAGO wskazał na kilka podstawowych elementów, które uważa się za rozwiązania covenience. Wśród nich wymienił: kompaktowy rozmiar, dogodną lokalizację, towary pierwszej potrzeby, dostępność 24/7 i minimalizacja procesów/samoobsługa.

Za przykład rozwiązania wpisującego się w ideę convenience Maciej Czapiewski podał NEXTO Store – innowacyjną formułę bezobsługową. To koncept sklepów autonomicznych od MAGO. Dodał, że w automatycznym sklepie da się przeprowadzić proces sprzedaży, nie tracąc przy tym Consumer Experience.

Obecnie rolą sklepu nie są tylko zakupy, ale też budowanie punktu wielousługowego, wpisanego w codzienne funkcjonowanie.

Wystąpienie eksperckie, podczas którego Maciej Czapiewski z MAGO opowiedział o rozwiązaniach convenience, odbyło się podczas konferencji Innovation Day 2024.


foto: mat. redakcji