Uniwersum Marvela zawitało na puszki Coca Coli. To kolejna odsłona współpracy trwającej pomiędzy producentem napojów i The Walt Disney Company. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.
Puszka Coca Coli w edycji Marvel
Limitowana edycja puszek Coca Coli z postawiami z uniwersum Marvela nie powinna być niczym zaskakującym. Obie firmy współpracują bowiem już od ponad 60 lat. Aktualna kampania wykorzystuje "dziedzictwo obu marek, jak i nowoczesne technologie" – czytamy w oficjalnym komunikacie. Poza napojami z takimi postaciami jak Deadpool czy Kapitan Ameryka, marki przygotowały dodatkowe atrakcje, takie jak podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz liczne nagrody.
Co czeka fanów Marvela i Coca Coli? Po zeskanowaniu kodu QR z opakowań limitowanej edycji, w ramach doświadczenia AR zostaną oni przeniesieni wprost do świata Marvela.
Murale Marvel x Coca Coca. Trwa konkurs
Dodatkowo na terenie czterech miast w Polsce – Warszawy, Gdańska, Poznania i Łodzi – mogą spotkać swoich bohaterów na tajemniczych muralach.
Dla fanów, którzy zrobią sobie z nimi zdjęcie odpowiadające na zadanie konkursowe – pokaż, jak zimna Coca‑Cola nakręca Cię do działania, inspirując się swoimi ulubionymi postaciami Marvela, niezależnie od tego czy imponujesz sprawnością fizyczną czy po prostu stawiasz czoła codzienności z uśmiechem – przewidziane są nagrody w aplikacji Coca-Cola (wycieczka Disney Cruise Line dla 4 osób oraz vouchery do sklepu EMP).
Loteria Marvel. Kody pod zawleczkami
Aktywność obydwu marek nie kończy się jednak na muralach i limitowanych opakowaniach Coca Coli. Przygotowano bowiem również loterię, w której do wygrania są między innymi Marvel Unique Fan Experience w Disneyland® Paris, wycieczka do w Disneyland® Paris, a także Smartwatche Garmin, vouchery do Pixel-Shop.pl oraz gadżety sygnowane współpracą.
Aby wziąć udział, wystarczy kupić napój Coca‑Cola, zachować paragon, a następnie wymienić w aplikacji Coca-Cola kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny i wybrać nagrodę, o którą chce się zagrać.
Obie promocje trwają do 31 listopada 2024 roku.
Kampania swoim zakresem obejmuje reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
foto: mat. prasowe