W ramach obchodów 30-lecia obecności Hochland Polska na naszym rynku, zespół Employer Brandingowy zainicjował wyjątkowe wydarzenie – Hochlandstyczny Plebiscyt. To stworzone z myślą o pracownikach święto miało na celu podkreślenie ich wkładu w codzienne życie firmy, ale nie przez pryzmat wyników czy osiągnięć, a poprzez docenienie ich osobistych cech, które wzbogacają firmową rzeczywistość.
Święto Pracowników Hochland
Zespół Employer Brandingowy w Hochland Polska tworzą Natalia Pawlaczyk, Weronika Olejnik, Anna Grzelka i Miłosz Dudziak. To oni zainicjowali Hochlandstyczny Plebiscyt i wymyślili pięć kategorii które miały uhonorować pracowników: Koleżeński z Natury, Maestro Humoru, Arcymistrz Rozwiązań, Serce Społeczności i Kreatywny Pasjonat.
Finałem plebiscytu była uroczysta Gala, która odbyła się 18 października w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. To miejsce, pełne historii i elegancji, miało symbolizować wdzięczność, jaką Hochland czuje wobec swoich pracowników.
Gala była nie tylko okazją do wręczenia nagród, ale również momentem integracji zespołów pracujących na co dzień w różnych lokalizacjach: Poznaniu, Kaźmierzu, Węgrowie oraz w Sprzedaży na terenie całej Polski. Na uczestników czekało kilka niespodzianek, w tym premierowa animacja przygotowana specjalnie z okazji 30-lecia, ukazująca cały proces produkcji serów Hochland – od momentu skupu mleka aż po dostarczenie gotowego produktu na sklepowe półki. Dodatkową atrakcją była oryginalna gra stworzona przez zespół EB – "Serowy biznes", która umili jesienne wieczory obdarowanym.
foto: mat partnera