Hochlandstyczny Plebiscyt – Święto Pracowników Hochland

Hochlandstyczny Plebiscyt – Święto Pracowników Hochland

W ramach obchodów 30-lecia obecności Hochland Polska na naszym rynku, zespół Employer Brandingowy zainicjował wyjątkowe wydarzenie – Hochlandstyczny Plebiscyt. To stworzone z myślą o pracownikach święto miało na celu podkreślenie ich wkładu w codzienne życie firmy, ale nie przez pryzmat wyników czy osiągnięć, a poprzez docenienie ich osobistych cech, które wzbogacają firmową rzeczywistość.

Święto Pracowników Hochland

Zespół Employer Brandingowy w Hochland Polska tworzą Natalia Pawlaczyk, Weronika Olejnik, Anna Grzelka i Miłosz Dudziak. To oni zainicjowali Hochlandstyczny Plebiscyt i wymyślili pięć kategorii które miały uhonorować pracowników: Koleżeński z Natury, Maestro Humoru, Arcymistrz Rozwiązań, Serce Społeczności i Kreatywny Pasjonat.

Nazwa plebiscytu to kreatywna zabawa słowem "hochlandstyczny" nawiązującym do słów "fantastyczny" oraz "styczny", czyli idealnie pasujący, co doskonale odzwierciedla, jak postrzegani są nasi pracownicy oraz jak wpisują się w wartości naszej firmy

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Finałem plebiscytu była uroczysta Gala, która odbyła się 18 października w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. To miejsce, pełne historii i elegancji, miało symbolizować wdzięczność, jaką Hochland czuje wobec swoich pracowników.

Gala była nie tylko okazją do wręczenia nagród, ale również momentem integracji zespołów pracujących na co dzień w różnych lokalizacjach: Poznaniu, Kaźmierzu, Węgrowie oraz w Sprzedaży na terenie całej Polski. Na uczestników czekało kilka niespodzianek, w tym premierowa animacja przygotowana specjalnie z okazji 30-lecia, ukazująca cały proces produkcji serów Hochland – od momentu skupu mleka aż po dostarczenie gotowego produktu na sklepowe półki. Dodatkową atrakcją była oryginalna gra stworzona przez zespół EB – "Serowy biznes", która umili jesienne wieczory obdarowanym.

Hochlandstyczny Plebiscyt okazał się nie tylko okazją do uhonorowania naszych pracowników, ale przede wszystkim do pokazania, że Hochland to więcej niż miejsce pracy, a społeczność, której fundamentem są fantastyczni ludzie.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

foto: mat partnera

Reklama