Dwie doskonale znane polskim konsumentom marki zdecydowały się połączyć siły, aby wprowadzić na rynek nową linię produktową. Połączono w niej dobrze znany marce Bakalland świat bakalii oraz wedlowskiej czekolady.
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną nowość
Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię produktów. Na początek konsumenci będą mieli okazję spróbować siedmiu rodzajów bakalii w wedlowskiej czekoladzie.
Nowe bakalie w czekoladzie już pod koniec października będą dostępne w sieci sklepów Biedronka. Od listopada produkty wejdą do dystrybucji ogólnopolskiej. Na tym jednak na pewno się nie skończy. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe w 2025 roku.
Współpraca z marką E.Wedel wpisuje się w strategię rozwoju FoodWell, właściciela Bakalland. Celem firmy jest bowiem maksymalne wykorzystanie potencjału swoich marek, umocnienie pozycji lidera w swoich kategoriach oraz rozszerzenie oferty poza dotychczasowe segmenty – w tym poprzez partnerstwa rynkowe.
Bakalie w wedlowskiej czekoladzie. Lista nowości
Na liście siedmiu produktów w nowej linii znajdują się oferowane w dwóch gramaturach:
- migdał w mlecznej czekoladzie (75 g i 40 g),
- orzech laskowy w mlecznej czekoladzie (72 g i 38 g),
- orzeszek ziemny w mlecznej czekoladzie (72 g i 40 g),
- nerkowiec w mlecznej czekoladzie (75 g i 40 g),
- wiśnia w gorzkiej czekoladzie (74 g i 37 g),
- rodzynka w gorzkiej czekoladzie (62 g i 37 g),
- żurawina w białej czekoladzie (74 g i 44 g).
Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze szeroka i kompleksowa kampania marketingową pod hasłem „Zbiegi przyjemności”, które odzwierciedla połączenie bakalii z czekoladą. Marki planują intensywne działania w obszarze Out of Home (OOH) w największych polskich aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Trójmieście. Kampania obejmuje też aktywności digital: display & social media. Uzupełni ją komunikacja w punktach sprzedaży oraz akcje samplingowe we współpracy z InPost.
foto: mat. prasowe