Dwóch gigantów wprowadza na rynek wspólny produkt. Jaki mają plan?

Dwóch gigantów wprowadza na rynek wspólny produkt. Jaki mają plan?

Dwie doskonale znane polskim konsumentom marki zdecydowały się połączyć siły, aby wprowadzić na rynek nową linię produktową. Połączono w niej dobrze znany marce Bakalland świat bakalii oraz wedlowskiej czekolady. 

Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną nowość

Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię produktów. Na początek konsumenci będą mieli okazję spróbować siedmiu rodzajów bakalii w wedlowskiej czekoladzie. 

Nowe bakalie w czekoladzie już pod koniec października będą dostępne w sieci sklepów Biedronka. Od listopada produkty wejdą do dystrybucji ogólnopolskiej. Na tym jednak na pewno się nie skończy. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe w 2025 roku. 

Nasze marki są liderami w swoich kategoriach, a ich świadomość top of mind jest bardzo wysoka – kiedy konsumenci myślą o bakaliach i czekoladzie, to Bakalland i E.Wedel przychodzą im do głowy jako pierwsze. 

Halina Jasonek, Brand Manager marki Bakalland

Współpraca z marką E.Wedel wpisuje się w strategię rozwoju FoodWell, właściciela Bakalland. Celem firmy jest bowiem maksymalne wykorzystanie potencjału swoich marek, umocnienie pozycji lidera w swoich kategoriach oraz rozszerzenie oferty poza dotychczasowe segmenty – w tym poprzez partnerstwa rynkowe. 

Bakalie w wedlowskiej czekoladzie. Lista nowości

Na liście siedmiu produktów w nowej linii znajdują się oferowane w dwóch gramaturach: 

  • migdał w mlecznej czekoladzie (75 g i 40 g), 
  • orzech laskowy w mlecznej czekoladzie (72 g i 38 g), 
  • orzeszek ziemny w mlecznej czekoladzie (72 g i 40 g), 
  • nerkowiec w mlecznej czekoladzie (75 g i 40 g), 
  • wiśnia w gorzkiej czekoladzie (74 g i 37 g), 
  • rodzynka w gorzkiej czekoladzie (62 g i 37 g), 
  • żurawina w białej czekoladzie (74 g i 44 g).

Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze szeroka i kompleksowa kampania marketingową pod hasłem „Zbiegi przyjemności”, które odzwierciedla połączenie bakalii z czekoladą. Marki planują intensywne działania w obszarze Out of Home (OOH) w największych polskich aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Trójmieście. Kampania obejmuje też aktywności digital: display & social media. Uzupełni ją komunikacja w punktach sprzedaży oraz akcje samplingowe we współpracy z InPost.


foto: mat. prasowe

Reklama