Wendy's startuje z dużą rekrutacją w Polsce. Jakie stawia wymagania?

Wendy's startuje z dużą rekrutacją w Polsce. Jakie stawia wymagania?

Międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi Wendy's oficjalnie rozpoczęła rekrutację w Polsce. Ma to związek z niedawno zapowiadanymi planami ekspansji, które obejmą także nasz kraj. Jakie warunki amerykański gigant fast food stawia potencjalnym franczyzobiorcom?

Wendy's w Polsce 2024

O planach debiutu Wendy's w Polsce po raz pierwszy mieliśmy okazję usłyszeć w lipcu 2024 roku, kiedy to amerykański gigant przedstawił zamiary europejskiej ekspansji. Wcześniej Wendy's powróciło do Wielkiej Brytanii w 2021 roku, co jednocześnie stanowiło punkt wyjścia do dalszego rozwoju marki w Europie.

Firma niedawno podpisała nowe umowy z franczyzobiorcami w Irlandii, Rumunii i Szkocji, planując otwarcie ponad 100 restauracji na tych rynkach począwszy od 2025 roku. Dodatkowo, aby przyspieszyć rozwój w Europie, Wendy's aktywnie rekrutuje franczyzobiorców w Polsce, zachęcając do otwarcia nowych restauracji w całym kraju.

Założona 55 lat temu, Wendy's jest obecnie jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie. W Polsce, jak wynika z sierpniowych danych KPMG "Wendy's New Market Finding", markę zna już ponad 50% konsumentów. Z kolei 74% klientów z Polski rozważyłoby wizytę w restauracjach Wendy's.

Praca w Wendy's. Jakie wymagania stawia gigant?

Wendy's obecnie poszukuje franczyzobiorców w Polsce. Oosby te powinny spełniać poniższe wymagania:

  • bogate doświadczenie operacyjne
  • lokalna wiedza
  • udokumentowane sukcesy w szybkim rozwoju marek

Franczyzobiorcy dołączający do zespołu Wendy's w Polsce będą mogli w pełni wykorzystać siłę i rozpoznawalność marki, aby szybko przyciągnąć klientów. Partnerzy franczyzowi mogą liczyć na wsparcie Wendy's już od pierwszego dnia i korzystać ze sprawdzonego modelu biznesowego, najlepszych szkoleń i narzędzi.

Firma zainwestowała znaczące środki w lokalne zasoby, aby wesprzeć rozwój marki w Europie, m.in. w odpowiedni łańcuch dostaw czy regionalne zespoły operacyjne oraz pozyskując światowej klasy partnerów marketingowych i kreatywnych.

Bardzo cieszymy się z możliwości serwowania naszego świeżego, pysznego jedzenia fanom Wendy's w Polsce. Chcemy wykorzystać nasz sukces w Wielkiej Brytanii i dlatego już nie możemy się doczekać, kiedy nasze kwadratowe hamburgery, frytki Hot & Crispy i deser Frosty® trafią w ręce polskich konsumentów za sprawą naszych nowych partnerów franczyzowych.

Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy's Europe

Nowi partnerzy franczyzowi w Polsce będą mieli wyjątkową okazję, aby jako pierwsi zaprezentować polskim konsumentom innowacyjne menu Wendy's, wykorzystując do tego nowoczesne projekty restauracji Global Next Gen, które dedykowane są erze cyfrowej.

W Polsce za rekrutację nowych franczyzobiorców i partnerów biznesowych Wendy's odpowiada firma PROFIT system.


foto: mat. prasowe

Reklama