Lorenz wprowadza limitowaną edycję Monster Munch na Halloween

Lorenz wprowadza limitowaną edycję Monster Munch na Halloween

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji na rynku pojawi się nowa edycja limitowana Monster Munch Mango Chilliout z nutą pikantności i egzotycznego smaku.

Kultowe „duszki” Monster Munch od wielu lat są nieodłącznym elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny i uwielbiany przez konsumentów kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak.

Nietypowe połączenie smakowe

W tym roku firma Lorenz stworzyła limitowaną edycję tej popularnej przekąski – Mango Chilliout.

To niebanalne połączenie smaków - słodkiego, tropikalnego mango i pikantnego chili to idealny dodatek niezapomnianych imprez, upiornych przyjęć czy jesiennych wieczorów filmowych.

Oprócz nowego, nietypowego smaku Monster Munch, chrupki wyróżniają się także projektem opakowania.

Na ciemnogranatowym tle widoczne są charakterystyczne dla Halloween elementy dekoracyjne, które podkreślają wyjątkowość edycji limitowanej.

Coraz więcej konsumentów docenia nietypowe, kontrastowe połączenia smaków. Jest to szczególnie widoczne w przypadku przedstawicieli generacji Z, których opinie były dla nas bardzo ważne podczas projektowania edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout. Chcieliśmy, by nowy smak był intrygujący i zaskakujący, a więc spójny z klimatem panującym podczas halloweenowych imprez. Połączenie mango i chili świetnie wpisuje się w ten koncept, a dodatkowo stanowi doskonałe uzupełnienie innych wersji smakowych Monster Munch.

Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz

Kampania pełna emocji

Limitowana edycja Monster Munch Chilliout Mango jest już dostępna na sklepowych półkach.

Chrupki o gramaturze 100 g są odpowiednie dla wegetarian i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.

Premiera przekąski zostanie wsparta szeroko zakrojoną kampanią w mediach tradycyjnych i digitalowych, obejmującą również emisję nowego spotu w TV.

Firma Lorenz postawiła również na reklamę outdoorową. Informacja o Monster Munch Chilliout Mango będzie wyświetlana na ponad 600 nośnikach w największych miastach, a także w kinach – na plakatach, ścianach wideo w korytarzach oraz w formie spotu reklamowego emitowanego przed największymi premierami filmowymi tego roku.

W mediach społecznościowych marki zostanie przeprowadzony specjalny konkurs z wyjątkowymi nagrodami.


Fot.: mat. prasowe
 

Reklama