"Tchibo pobudza zmysły i umysły!" – pod takim hasłem wystartowała akcja marki skierowana do studentów uczelni wyższych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, będących użytkownikami programu lojalnościowego TchiboCard. W ramach niej wszystkie napoje, zarówno klasyki, jak i opcje sezonowe na bazie kawy, ale i herbaty czy matcha są dostępne w atrakcyjnej cenie 9,99 zł. Promocję wspiera kampania marketingowa prowadzona w mediach społecznościowych oraz sklepach własnych Tchibo.
Promocja na kawę w Tchibo. Kto może skorzystać?
Od 1 października we wszystkich sklepach własnych Tchibo z przestrzenią kawiarnianą uczniowie i studenci mogą kupić ulubioną kawę z menu za 9,99 zł. Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie karty lojalnościowej TchiboCard albo jej aktywacja w trakcie trwania akcji oraz okazanie legitymacji uczniowskiej lub studenckiej przy zakupie.
Promocja trwa do 16 listopada.
Na przerwę i do nauki
Rok szkolny trwa w najlepsze, podczas gdy rok akademicki właśnie się rozpoczął. Niezależnie od tego, czy uczęszczający do szkół i uniwersytetów przygotowują się akurat do egzaminu, piszą esej, czy potrzebują chwili przerwy w nauce, aromat świeżo zaparzonej kawy nie tylko uprzyjemni te momenty, ale także zapewni energetyczne wsparcie.
Kawoszom, którzy wolą klasyczne rozwiązania, do gustu przypadnie espresso lub americano. Ci, którzy nie wyobrażają sobie kawy bez mleka lub napoju roślinnego, w lokalach Tchibo mogą cieszyć się smakiem caffè latte lub cappuccino. Koneserzy nowości skierują zaś swoją uwagę w stronę wariantów ze smakowymi syropami lub propozycji sezonowych, takich jak matcha czy Blue Chai Latte.
Promocja Tchibo ucieszy również miłośników herbaty, bowiem i one są dostępne za 9,99 zł, co w dobie rosnących cen stanowi nie lada gratkę dla łowców obniżek. Warto też wspomnieć, że idealnym akompaniamentem do ulubionego napoju będą ciasta, takie jak sernik baskijski, czy beza, ale i wytrawne kanapki – dostępne w wybranych lokalach Tchibo z kawiarnią.
Akcję skierowaną do osób kontynuujących edukację wspiera kampania prowadzona w social mediach przez agencję GoldenSubmarine oraz kampania w lokalach własnych Tchibo.
foto: mat. prasowe