Nowa komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Nie bez powodu jej start zaplanowano na 4 października, a więc Światowy Dzień Uśmiechu. W ramach kampanii marka Hochland chce z przymrużeniem oka udowodnić, że za najsłynniejszymi uśmiechami i radosnymi sytuacjami z popkultury, sztuki i życia stoi… ser.
Nowa kampania Hochland
Pyszny ser niemal każdego umie wprawić w dobry nastrój. Jak to możliwe? Istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny, dzięki czemu ser Hochland potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Ten fakt stał się podstawą najnowszej kampanii wizerunkowej Hochland, która opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w internecie i mediach społecznościowych, a także w kinach i na nośnikach DOOH (Digital Out Of Home). Na nową komunikację wizerunkową Hochland składa się również specjalna ścieżka dźwiękowa, stworzona w oparciu o analizę marki, jej wartości i styl komunikacji, przygotowana z agencją Massive Music Warsaw.
foto: mat. prasowe