Biedronka przekazała już blisko 800 tysięcy maskotek swoim klientom

Biedronka przekazała już blisko 800 tysięcy maskotek swoim klientom

Już blisko 800 tysięcy maskotek, bohaterów najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki, trafiło do klientów. Gang Produkciaków pokazuje, jak zamienić zakupy w przygodę i jak robić je w przemyślany sposób.

A który spośród 17 pluszaków cieszy się największą sympatią wśród uczestników programu? Biedronka, po 5 tygodniach trwania akcji, ogłasza, że jak do tej pory, królem polowania jest papier Pakosław. Dodatkowo w piątek (27.09) i sobotę (28.09) miłośnicy kampanii będą mogli skrócić czas oczekiwania na ulubionych członków Gangu, bo w te dni sieć podwaja liczbę wydawanych naklejek uprawniających do ich odbioru.

17 bohaterów akcji

O serca klientów w tym roku walczy aż siedemnaścioro bohaterów i choć należą do jednego gangu, są zupełnie różne, bo reprezentują kategorie produktowe dostępne w sieci Biedronka. Przewodnikiem po przestrzeni sklepowej jest apka Biedronka, która odkrywa zasady przemyślanych zakupów, uczy korzystać z listy zakupów, czy czytać etykiety. Najnowsza akcja wpisuje się w trendy „smart shoppingu” - a jej bohaterowie pokazują, jak działa shakeomat i czym są specjalne okazje, które produkty warto kupować regularnie, a w które warto zaopatrzyć się na zapas.

Mimo tak silnej konkurencji w tegorocznej kampanii lojalnościowej, po 5 tygodniach trwania akcji, w rywalizacji o serca klientów na czoło stawki wysuwa się zdecydowany lider – papier Pakosław. Do 26.09 to właśnie on jest najczęściej odbieraną maskotką. Drugie miejsce podium zajmuje groszek Grześ i Grażynka, a tuż za tym duetem plasuje się pieróg Patryk. Trójkę „medalową” dzielnie goni malina Malwina, której tylko „o włos” ustępuje muffinka Marylka.

Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą Internetu został Pakosław. Teraz potwierdzają to klienci, bo to właśnie pluszowy papier toaletowy jest najczęściej wybieraną przez nich maskotką. Szukając imion dla nowych bohaterów, staramy się przejrzeć wszystkie imiona używane w Polsce i jednocześnie w miarę możliwości dopasować je jak najlepiej do charakteru postaci. W przypadku papieru toaletowego nie mamy wątpliwości, że trafiliśmy w dziesiątkę. Aktualnie Pakosław jest najbardziej popularną postacią Gangu, zatem cechy przypisane do osoby noszącej to imię, dosłownie oznaczające tego, który chce więcej sławy, znalazły tu idealne odbicie.

Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka

Co zrobić, żeby dostać maskotkę?

Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. W piątek (27.09) i sobotę (28.09) klienci będą mieli szansę zdobyć ich wymaganą liczbę jeszcze szybciej, bo sieć ogłasza akcję promocyjną i podwaja liczbę wydawanych naklejek. W ciągu 2 dni, za każde wydane 69 zł, będą przysługiwać dwie naklejki, zatem limit możliwych do zdobycia naklejek również zwiększa się podwójnie. Przypominamy, że standardowo każde 69 zł wydane w sklepie Biedronka od 26.08 do 16.11.2024 daje 1 naklejkę.
Pluszaka można zdobyć też wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.

Tradycyjnie akcji lojalnościowej Biedronki towarzyszą książki. W tej edycji będą trzy – wszystkie autorstwa Pauliny Płatkowskiej z ilustracjami Piotra Stachery. Już ponad 125 tysięcy klientów odebrało pierwszy tom tegorocznej serii pt. „Gang Produkciaków. Zakupy to przygoda”, który wprowadza czytelników w świat zakupowej magii. Dzieci – Ola, Jagoda i Jerzyk – mogą zobaczyć sklep z zupełnie innej perspektywy – wyjście do sklepu zmienia się w wyprawę, a zakupy stają się przygodą. Przewodnikiem po tym świecie jest Apka Biedronka, która podpowiada im, jak robić bardziej przemyślane zakupy, jak posługiwać się listą zakupową i na co zwracać uwagę w sklepie. Kontynuację tej historii najmłodsi czytelnicy znajdą w drugiej części serii „Sekrety etykiety”, która trafiła do sprzedaży 20 września br. W najnowszym tomiku dzieci, w towarzystwie Apki Biedronki, poznają kolejnych członków Gangu, z którymi będą mogły zgłębiać tajniki etykiet umieszczonych na produktach.

Reklama