Żabka Jush organizuje nietypowy drop. Można zgarnąć wycieraczkę pod drzwi

Żabka Jush organizuje nietypowy drop. Można zgarnąć wycieraczkę pod drzwi

Wycieraczki pod drzwi z hasłami znanymi z memów i nie tylko – to efekt najnowszej współpracy Żabki Jush z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Wycieraczki będzie można zgarnąć w ramach limitowanego dropu. Opcje są dwie.

Drop wycieraczek Żabki Jush i Włodiego

Wlodi4444 zdobył ogromną popularność na Instagramie dzięki swoim wypełnionym pozytywną energią grafikom. Twórca stał się również rozpoznawalny dzięki swojej kultowej serii wycieraczek wejściowych z zabawnymi hasłami inspirowanymi memami takimi jak: "można wejść, jeśli jest się miłą osobą" czy "życie bez mizerii byłoby mizerne".

Jako, że optymizm wlodiego jest bliski Żabce Jush, firma postanowiła zaprosić twórcę do współpracy. Jej efektem jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak:

  • jush otwieram,
  • wytrzyj buty żabko,
  • miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!),
  • miejsce na moje jush zakupy.

Produkty z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby: biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując zakupów w aplikacji marki.

Jak zgarnąć śmieszną wycieraczkę?

Wycieraczki z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby. Pierwsza opcja to udział w konkursie na Instagramie, który rozpoczął się 19 września i potrwa do 23 września. Zadaniem uczestników będzie napisanie autorskiej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Najciekawsze odpowiedzi według wlodiego4444 i jury zostaną nagrodzone wycieraczką.

Pod koniec września pojawi się także druga opcja zdobycia wycieraczek i będzie dotyczyła osób, które zrobią zakupy o wartości powyżej 200 zł za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush w usłudze delio supermarket. Po dodaniu wycieraczki do koszyka i aktywowaniu kuponu w sklepie online limitowany produkt będzie dostępny do odebrania za darmo. Dokładna data startu dropu wycieraczek w aplikacji zostanie ogłoszona za pośrednictwem social mediów marki oraz twórcy.


foto: mat. prasowe

Reklama