Grupa Chorten podpisała milionowy kontrakt. Białostocki stadion to teraz Chorten Arena

Grupa Chorten podpisała milionowy kontrakt. Białostocki stadion to teraz Chorten Arena

Przez pięć najbliższych lat obowiązywać będzie umowa podpisana przez zarządzającą ponad 2700 sklepami Grupę Chorten. Na jej mocy detalista stał się właśnie tytularnym sponsorem Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Tytuł ten kosztował Grupę Chorten ponad 4 milionów złotych netto.

Nowa nazwa Stadionu w Białymstoku

W ramach umowy na sponsoring stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu.

Nowy sponsor zyskał nie tylko prawo do nazwy stadionu, ale ma także możliwość organizowania własnych wydarzeń na obiekcie i korzystania z lóż skybox.

Tym bardziej, że Grupa Chorten to firma z naszego regionu, która dzięki swojej konsekwentnej działalności biznesowej weszła na rynek ogólnopolski. Jest to solidna marka, która stawia na rozwój. My również jako spółka publiczna realizująca zadania własne gminy Białystok w zakresie sportu
i kultury stawiamy na rozwój.

Dr Cezary Jan Mielko, prezes zarządu spółki Stadion Miejski

Grupa Chorten stawia na budowanie marki

Grupa Chorten powstała w 2009 roku jako inicjatywy 20 sklepów w województwie podlaskim, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Jest to firma silnie związana z regionem. 

Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko 2000 odwiedzających, w tym targi hybrydowe. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym Mistrzów Polski, ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport.

Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten

Nazwa Chorten Arena ma być dla firmy kolejnym krokiem w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten. "Liczymy, że w ciągu 5 lat nazwa Chorten Arena stanie się rozpoznawalna nie tylko w Białymstoku, ale i w całym kraju, a dla nas to duże zobowiązanie, by godnie ją reprezentować" – mówił Krzysztof Pakuła podczas uroczystego podpisania umowy.


foto: mat. prasowe

Reklama