Przez pięć najbliższych lat obowiązywać będzie umowa podpisana przez zarządzającą ponad 2700 sklepami Grupę Chorten. Na jej mocy detalista stał się właśnie tytularnym sponsorem Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Tytuł ten kosztował Grupę Chorten ponad 4 milionów złotych netto.
Nowa nazwa Stadionu w Białymstoku
W ramach umowy na sponsoring stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu.
Nowy sponsor zyskał nie tylko prawo do nazwy stadionu, ale ma także możliwość organizowania własnych wydarzeń na obiekcie i korzystania z lóż skybox.
Grupa Chorten stawia na budowanie marki
Grupa Chorten powstała w 2009 roku jako inicjatywy 20 sklepów w województwie podlaskim, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Jest to firma silnie związana z regionem.
Nazwa Chorten Arena ma być dla firmy kolejnym krokiem w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten. "Liczymy, że w ciągu 5 lat nazwa Chorten Arena stanie się rozpoznawalna nie tylko w Białymstoku, ale i w całym kraju, a dla nas to duże zobowiązanie, by godnie ją reprezentować" – mówił Krzysztof Pakuła podczas uroczystego podpisania umowy.
foto: mat. prasowe