Autonomia połączona ze wsparciem centrali. E.Leclerc o swoich przewagach

Autonomia połączona ze wsparciem centrali. E.Leclerc o swoich przewagach

Tegoroczne targi E.Leclerc zgromadziły w warszawskim Centrum EXPO XXI ponad 200 dostawców z Polski i zagranicy. Była to już ósma edycja wydarzenia organizowanego przez detalistę. 

E.Leclerc o swoich przewagach konkurencyjnych

Podczas targów przedstawiciele E.Leclerc zaprezentowali najnowsze trendy kształtujące handel detaliczny, podkreślając wagę transformacji technologicznej, innowacji logistycznych oraz nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych. Firma szczególnie skupiła się na swoim modelu biznesowym, który ma wyróżniać ją na tle konkurencji.

Jean Philippe Magre, Prezes Zarządu E.Leclerc w Polsce, podkreślił, że sukces marki opiera się na synergii między niezależnością lokalnych przedsiębiorców a wsparciem centrali. "Transformacja naszych supermarketów, bliska współpraca z lokalnymi dostawcami oraz dbałość o logistykę to klucz do dalszego rozwoju i odpowiadania na realne potrzeby naszych klientów" – powiedział Magre.

Model biznesowy E.Leclerc opiera się na pięciu filarach, w których detalista upatruje swoich przewag konkurencyjnych. To kolejno:

  • sieć niezależnych przedsiębiorców
  • dostosowanie do lokalnego rynku
  • inwestowanie w ludzi
  • klient decyduje o wyborze produktów
  • rozwój przez różnorodność

Europejska współpraca i ambitne plany na przyszłość

Od 2021 roku E.Leclerc Polska jest częścią europejskiej centrali zakupowej Eurelec, co wzmacnia jej pozycję na rynku oraz umożliwia jeszcze lepsze negocjacje handlowe i logistyczne. Dzięki temu polskie sklepy E.Leclerc mogą oferować jeszcze bardziej konkurencyjne ceny oraz szeroki asortyment, odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów.

Ósma edycja Targów E.Leclerc była nie tylko okazją do prezentacji nowych rozwiązań, ale także potwierdzeniem, że marka skutecznie łączy tradycję z nowoczesnością, rozwijając się w odpowiedzi na potrzeby zarówno lokalnych społeczności, jak i globalnego rynku.


foto: mat. prasowe

Reklama