Coca Cola w zaskakującej kampanii. Te głosy zna cała Polska

Coca Cola w zaskakującej kampanii. Te głosy zna cała Polska

W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.

Nowa reklama Coca Coli

"Najlepsza Coca‑Cola Ever?" to cykliczna kampania marki zachęcająca do rozkoszowania się smakiem kultowego napoju bez cukru. W tym roku, Coca-Cola łączy prawdziwą innowacyjność z czerpaniem inspiracji ze źródła.

Zawsze wiedzieliśmy, że Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny mają smak, który mówi sam za siebie, ale chcieliśmy zaakcentować, co ma do powiedzenia i zaprosić fanów do odkrywania go na nowo. Od lat staramy się angażować naszych konsumentów poprzez niestandardowe działania, jednak jeszcze nigdy nie oddawaliśmy głosu samym produktom. Aż do teraz

Weronika Lipińska, Senior Brand Manager w Coca-Cola Polska

Oprócz współpracy lektorskiej z Krystyną Czubówną, Sarą James i Bartłomiejem Topą, Coca-Cola wykorzystuje w materiałach promocyjnych charakterystyczne dźwięki towarzyszące delektowaniu się napojem, takie jak otwieranie, przelewanie czy unoszenie się bąbelków.

Swój udział w kampanii miało też AI

W centrum wizualnych elementów znajduje się natomiast nowa typografia, wspierana przez sztuczną inteligencję. Aby ją stworzyć, algorytm detekcji obiektów sprawdził ponad 100 tysięcy zdjęć cech charakterystycznych Coca-Cola i na tej podstawie wygenerował słowa oraz wiadomości, pozwalając produktowi po raz pierwszy „mówić”.

Dając konsumentom narzędzia do interakcji z nami na platformach, na których już działają, oferujemy autentyczne doświadczenia, które budują codzienne zaangażowanie i umacniają nasze relacje.

Oana Vlad, Senior Director of Global Strategy w Coca-Cola

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.


foto: nowa reklama Coca Coli (youtube.com)

Reklama