Marka Profi wkracza w drugą połowę roku z nowym logo oraz odświeżoną grafiką opakowań wszystkich gramatur pasztetów. W ten sposób producent chce odpowiedzieć na rosnące oczekiwania konsumentów oraz najnowsze trendy. Co się zmieniło?
Rebranding marki Profi
Nowe logo w dużej mierze nawiązują do dotychczasowego, bardzo dobrze rozpoznawalnego przez konsumentów wizerunku, ale równocześnie jest bardziej współczesne i – jak zaznacza producent – dzięki nowoczesnym akcentom trafi w gusta młodszych konsumentów.
Umieszczenie informacji "od 1993 roku" ma podkreślać eksperckość, doświadczenie i wysoką jakość produktów. Złoto-czerwony charakterystyczny logotyp oraz przejrzysty układ graficzny na wieczkach opakowań z kolei mają na celu poprawę widoczności oraz ułatwienie nawigacji na półce, co w efekcie pozwala szybciej odnaleźć ulubiony smak.
Zmienił się nie tylko wygląd opakowań
Nowa odsłona marki Profi to jednak nie tylko zmieniona szata graficzna opakowań. To także komunikacja oparta na przyjemności i smaku.
W ramach wsparcia rebrandingu marki w III i IV kwartale tego roku zaplanowano szeroko zakrojoną komunikację skoncentrowaną na przyjemności i smaku, wspieraną hasłem: "To jest ten smak!". Działania obejmą aktywności w prasie, social mediach, digitalu oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji na jej temat już wkrótce.
Przy okazji rebrandingu marka rozszerza swoją ofertę o pasztety Profi w nowej gramaturze 80 g, dostępne w trzech najbardziej popularnych smakach: firmowym, z pomidorami i z pieczarkami.
foto: mat. prasowe (oprac.)