Talenciaki w Lidlu. Na czym polega popularna akcja sieci?

Talenciaki w Lidlu. Na czym polega popularna akcja sieci?

Talenciaki oficjalnie ponownie zawitały do sklepów Lidla. Od 2 września 2024 roku klienci sklepów Lidl ponownie mogą zdecydować o tym, które szkoły otrzymają nagrody. Wystarczy zrobić zakupy i zdobyć Talenciaka. To on upoważnia do oddania głosu. Jak dostać Talenciaka w Lidlu? Ile Talenciaków trzeba zebranć na nagrodę? Sprawdzamy zasady akcji.

Spis treści: 

  1. Talenciaki Lidl 2024
  2. O co chodzi z Talenciakiami?
  3. Jak dostać Talenciaka w Lidlu? Ile trzeba wydać?
  4. Talenciaki. Jak oddać głos na szkołę?
  5. Talenciaki – jakie nagrody?
  6. Ile Talenciaków na nagrodę?
  7. Talenciaki. Ranking szkół 2024

Talenciaki Lidl 2024 

Talenciaki to element akcji Lidla, na którą już trzeci rok z rzędu czeka wiele szkół. W ramach tej inicjatywy, mogą one bowiem za darmo zgarnąć takie nagrody jak plac zabaw dla dzieciaków czy pełne wyposażenie sali. O tym, która szkoła będzie mogła starać się o jaką nagrodę, decydują klienci sklepów Lidla. Talenciaki bowiem to karty do głosowania, które otrzymujemy za zakupy w Lidlu.

W tym roku Talenciaki można zbierać w sklepach Lidla od poniedziałku 2 września do czwartku 31 października 2024 lub do wyczerpania zapasów. Talenciaki można zbierać we wszystkich sklepach sieci na terenie Polski. W ten sposób możemy wesprzeć okoliczną szkołę lub tę do której sami uczęszczaliśmy.

O co chodzi z Talenciakiami?

Talenciaki to inaczej papierowe karty, które mogą zbierać klienci Lidla w ramach akcji "Szkoły Pełne Talentu". W tym roku sieć organizuje trzecią już jej edycję. Idea akcji "Szkoły Pełne Talentu" opiera się na wspieraniu polskich szkół, na które realny wpływ może mieć każda klienta oraz każdy klient sklepów Lidl. Akcja każdego roku budzi spore zainteresowanie – opiera się na rywalizacji oraz chęci wsparcia najbliższej nam szkoły. 

O co chodzi z Talenciakami? Aby dostać Talenciaka trzeba w tym roku spełnić dwa warunki – wydać określoną kwotę na zakupy oraz zadbać o to, aby na paragonie znalazło się warzywo lub owoc. 

Jak dostać Talenciaka w Lidlu? Ile trzeba wydać?

Aby dostać Talenciaka w 2024 roku należy spełnić dwa warunki. Pierwszy z nich to kwota wydana na zakupy. Talenciaka dostaniemy za każde wydane 50 zł. Na tym jednak nie koniec. Aby dostać Talenciaka, trzeba dodatkowo kupić jakikolwiek owoc lub warzywo. Dopiero spełnienie tych dwóch warunków upoważnia nas do odebrania Talenciaków w Lidlu. Liczba Talenciaków za zakupy różni się w zależności od tego, ile wydamy na zakupach:

  • 1 Talenciak: za zakupy od 50 do 99 zł, w których znajduje się warzywo lub owoc
  • 2 Talenciaki: za zakupy od 100 do 149 zł (w tym owoc lub warzywo)
  • 3 Talenciaki: za zakupy od 150 do 199 zł (w tym owoc lub warzywo)
  • 4 Talenciaki: za zakupy od 200 do 249 zł (w tym owoc lub warzywo)
  • 5 Talenciaków: za zakupy od 250 do 299 zł (w tym owoc lub warzywo)
  • i tak dalej. Za każde kolejne wydane 50 zł przysługuje kolejny Talenciak.

Jakie owoce i warzywa liczą się do Talenciaków? Jak precyzuje w regulaminie akcji Lidl, chodzi o "świeże warzywa i owoce ze strefy Ryneczek Lidla z wyjątkiem produktów przechowywanych w lodówkach".

Talenciaki. Jak oddać głos na szkołę?

Głównym mechanizmem akcji "Szkoły Pełne Talentów" jest zbieranie Talenciaków, na podstawie których możemy później głosować na wybraną szkołę. Jak oddać głos? Aby oddać głos na wybraną szkołę musimy wykorzystać naszego Talenciaka za zakupy. Jest jednak kilka sposobów, jak to zrobić:

  • Aby oddać głos na szkołę można zeskanować kod QR znajdującego się na odwrocie Talenciaka przy użyciu smartfona. Po zeskanowaniu kodu, użytkownik zostanie przekierowany na odpowiednią platformę, gdzie będzie mógł wybrać placówkę oświatową, do której chce przypisać Talenciaka.
  • Drugą opcją jest odwiedzenie dedykowanej akcji strony Lidla, gdzie należy wpisać kod alfanumeryczny z Talenciaka i przypisać go do wybranej szkoły.
  • Ostatnią możliwością jest fizyczne umieszczenie Talenciaka w specjalnie przygotowanych pojemnikach znajdujących się w wybranej placówce oświatowej.

Warto pamiętać, że Talenciaki można przypisywać do szkół od 2 września 2024 roku do 17 listopada 2024 roku. Po tym terminie, nieprzypisane Talenciaki tracą ważność. Proces przypisywania Talenciaków jest anonimowy i szkoły otrzymują jedynie informację o łącznej liczbie przypisanych im Talenciaków, bez danych o konkretnych darczyńcach.

Talenciaki – jakie nagrody?

Lista nagród, które mogą zdobyć szkoły za Talenciaki składa sięz dwóch kategorii: nagród podstawowych oraz specjalnych. Nagrody podstawowe to nagrody, które szkoły mogą wymieniać za Talenciaki aż do momentu wyczerpania zapasów. Na etapie rejestracji szkoły mogą wskazać pożądane przez siebie nagrody. 

Druga grupa nagród to nagrody specjalne. Ich liczba jest ściśle ograniczona. Przy tych nagrodach zasada "kto pierwszy ten lepszy" jest szczególnie istotna. Dostanie je bowiem wyłącznie kilka szkół, które zbiorą określoną liczbę Talenciaków najszybciej. 

Ile Talenciaków na nagrodę

W zależności od tego, ile dana szkoła zbierze Talenciaków, będzie mogła wybierać spośród różnych nagród. Przy nagordach specjalnych szczególnie liczy się jednak również czas. Nagrody te zdobędą wyłącznie szkoły, które zbiorą określoną liczbę Talenciaków najszybciej. Ile Talenciaków potrzeba na nagrodę?

  • 1000 Talenciaków: Pierwsze 10 szkół, które osiągną ten poziom, otrzyma nagrodę specjalną w postaci monitora interaktywnego o wartości 21 017 zł.
  • 3000 Talenciaków: Pierwsze 3 szkoły, które zgromadzą 3000 Talenciaków, mogą wybierać między placem zabaw MIDI a wyposażeniem sali MIDI, o wartości 71 428 zł.
  • 5000 Talenciaków: Szkoła, która jako pierwsza osiągnie ten próg, zdobędzie nagrodę specjalną w postaci placu zabaw MAXI lub wyposażenia sali MAXI o wartości 142 857 zł.

Talenciaki ranking szkół

Ranking szkół wraz z informacją, ile Talenciaków zebrała szkoła można śledzić na stronie internetowej akcji "Szkoły Pełne Talentów" Lidla. Artykuł będzie aktualizowany o informacje, o tym, na jakie szkoły można oddać Talenciaki. 


foto: mat. redakcji

Reklama