OSHEE pokazało swoją nowość na nowojorskim Times Square

OSHEE pokazało swoją nowość na nowojorskim Times Square

​W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.

OSHEE Sparkling po światowej premierze

OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Wydarzenie to jest zainicjowane kampanią reklamową na jednej z najbardziej ikonicznych scen świata – Times Square w Nowym Jorku.

W dobie zdobywających coraz większą popularność reklam typu Fake OOH, autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament kampanii. Takie podejście nam przyświecało podczas tworzenia koncepcji premiery OSHEE Sparkling. Times Square to serce globalnej komunikacji, miejsce, gdzie miliony ludzi codziennie doświadczają nowych trendów i innowacji. OSHEE Sparkling jest wynikiem naszej nieustającej misji, by inspirować do zdrowego stylu życia, dbać o odpowiednie nawodnienie i dostarczać produkty, które pomagają w osiąganiu codziennych celów. Ponadto sam czas i wybrana lokalizacja nie są przypadkowe. To właśnie w Nowym Jorku trwa US OPEN, w którym udział bierze nasza ambasadorka Iga Świątek

Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE

Oprócz reklam na Times Square, marka OSHEE podjęła dodatkowo kilka różnorodnych działań, by jak najlepiej zaprezentować międzynarodowy zasięg nowego produktu. W ramach kampanii zrealizowano oryginalne spoty reklamowe oraz wyjątkową sesję zdjęciową w Japonii, które mają podkreślać zaskakujący i nowoczesny charakter produktu.

OSHEE Sparkling w czterech wariantach

OSHEE Sparkling to nowa, gazowana odsłona popularnych napojów OSHEE Vitamin Water. Linia produktów OSHEE dostępna jest w puszkach o pojemności 500 ml i obejmuje cztery zróżnicowane warianty. Konsumenci mogą wybierać między wersjami z obniżoną zawartością cukru oraz opcjami bez dodatku cukru i słodzików. Wśród dostępnych produktów znajdują się te z witaminami i minerałami oraz magnezem, a to wszystko w ulubionych smakach.

Wprowadzając produkty na rynek, OSHEE zachowuje sprawdzoną formułę, dodając efekt świeżości i zaskoczenia dzięki bąbelkom. OSHEE Sparkling to idealny wybór dla tych, którzy pragną połączyć przyjemność picia z troską o zdrowie i nawodnienie. OSHEE rozpoczyna sprzedaż gazowanego napoju w swojej sieci dystrybucji.


foto: reklama Oshee na Time Square w Nowym Jorku (youtube.com)

Reklama