Marka Łaciate wchodzi w nową kategorię. W sprzedaży debiutuje twaróg

Marka Łaciate wchodzi w nową kategorię. W sprzedaży debiutuje twaróg

Łaciate wchodzi w nową kategorię. Należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol marka powiększyła się właśnie o twarogi. Te można kupić w czterech różnych wersjach: chudej, półtłustej, tłustej i bez laktozy.

Nowość od Łaciate. W ofercie debiutują twarogi

Twarogi Łaciate powstają z polskiego mleka według tradycyjnej receptury. W związku z tym wyróżniają się krótką listą wyłącznie naturalnych składników, w tym dobroczynnych kultur bakterii fermentacji mlekowej. Są źródłem białka i wapnia, przez co pasują do diety dzieci i osób dbających o zdrowy styl życia oraz zrównoważony jadłospis.  

Rozwój marki Łaciate to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy cenią sobie jakość oraz wszechstronność użycia produktów nabiałowych. Twaróg niewątpliwie spełnia te kryteria, ponieważ nie dość że dostarcza organizmowi cennych składników odżywczych, to jeszcze z jego pomocą można przygotować mnóstwo pysznych dań. Jesteśmy pewni, że twaróg Łaciaty przypadnie do gustu osobom poszukującym prostych, a jednocześnie smacznych i zdrowych rozwiązań.

Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol

Twarogi Łaciate znajdziemy na sklepowych półkach w funkcjonalnym opakowaniu typu klinek 250 g, które gwarantuje świeżość i wygodne przechowywanie. Dla osób z nietolerancją cukru mlecznego powstał także twaróg w wersji bez laktozy. Twaróg Łaciaty chudy jest ponadto dostępny w kostce 250 g.


foto: mat. prasowe

Reklama