Coca Cola i OREO to niespodziewane połączenie, które właśnie pojawiło się na rynku. W sklepach zadebiutowała limitowana edycja napoju pozbawionego cukru. W ten sposób dwie ikoniczne marki zapraszają do świętowania przyjaźni.
Ten unikalny projekt jest częścią globalnej platformy Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne wersje kultowego napoju, a tym samym niezwykłe doznania smakowe i niezapomniane przeżycia.
Coca-Cola® Zero Cukru OREO®
Jak na prawdziwe "besties" przystało, Coca-Cola® i OREO® łączą swoje najlepsze cechy, tworząc zupełnie nowe doświadczenie. Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO® to orzeźwiający smak kultowego napoju z subtelnością inspirowaną ciasteczkami OREO®.
Całość dopełnia jedyne w swoim rodzaju opakowanie, zestawiające rozpoznawalny wygląd ciasteczek OREO® z charakterystycznym designem butelek Coca-Cola®. Jak przyznaje Eugenia Zalis z Mondelēz International, właściciela marki OREO, dzięki tej współpracy firmie udało się podnieść wysoko poprzeczkę, jeśli chodzi o nowe sposoby na zdobycie zainteresowania konsumentów.
Coca Cola o smaku OREO – gdzie kupić?
Limitowana edycja Coca Coli Zero Cukru inspirowana smakiem ciasteczek OREO pojawi się w sklepach od środy 28 sierpnia 2024 roku. Nie będzie można jednak kupić jej we wszystkich sklepach. Jak informuje producent, Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO® będzie dostępna w wybranych sklepach Żabka.
Coca-Cola® i OREO® zachęcają również do aktywnego udziału w ich przyjaźni, poprzez włączenie "trybu bestie" – który sprawia, że każda chwila spędzona razem jest jeszcze bardziej wyjątkowa.
foto: mat. prasowe