Za nami finał akcji marek Hochland i Almette. Co wydarzyło się w Rewalu?

Za nami finał akcji marek Hochland i Almette. Co wydarzyło się w Rewalu?

​Parasolowa akcja marek Hochland i Almette "LATO MA SMAK! Od morza do Tatr" zakończyła się w ubiegły weekend eventem w Rewalu. W specjalnie stworzonej strefie dla gości przygotowano samplingi produktowe, atrakcyjne konkursy i ciekawe animacje dla dzieci. Był też czas na chillout na leżakach, a wieczorem wystąpił firmowy band Hochland – rockowa formacja Black Sapal.

Parasolowa akcja marek Hochland i Almette

Na tegoroczną akcję "LATO MA SMAK! Od morza do Tatr" składały się zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i te skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get, w tym okulary przeciwsłoneczne, torby materiałowe czy piłki plażowe oraz event nad morzem.

Jej zwieńczeniem był event w Rewalu, który odbył się w ubiegły weekend. Jak przyznaje Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska, akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Bardzo się cieszymy, że akcja "LATO MA SMAK! Od morza do Tatr" cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, a kończący ją event w Rewalu pokazał nam, że dobrej zabawy, pysznych przekąsek i świetnej muzyki nigdy dość. Dlatego już dziś szykujemy wyjątkowe atrakcje na kolejne lato.

Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska

foto: mat. prasowe

Reklama