Parasolowa akcja marek Hochland i Almette "LATO MA SMAK! Od morza do Tatr" zakończyła się w ubiegły weekend eventem w Rewalu. W specjalnie stworzonej strefie dla gości przygotowano samplingi produktowe, atrakcyjne konkursy i ciekawe animacje dla dzieci. Był też czas na chillout na leżakach, a wieczorem wystąpił firmowy band Hochland – rockowa formacja Black Sapal.
Parasolowa akcja marek Hochland i Almette
Na tegoroczną akcję "LATO MA SMAK! Od morza do Tatr" składały się zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i te skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get, w tym okulary przeciwsłoneczne, torby materiałowe czy piłki plażowe oraz event nad morzem.
Jej zwieńczeniem był event w Rewalu, który odbył się w ubiegły weekend. Jak przyznaje Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska, akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem.
foto: mat. prasowe