Koncert Taylor Swift to także okazja dla marek. Oto, co wymyśliło Aldi

Koncert Taylor Swift to także okazja dla marek. Oto, co wymyśliło Aldi

Koncerty Taylor Swift w Polsce trwają od 1 do 3 sierpnia 2024 roku. Będąc już po pierwszym koncercie w ramach trasy możemy przyznać, że wydarzenie to przyciągnęło tłumy fanów. Ci od wczesnych godzin czekali w czwartek pod stadionem, aby zająć jak najlepsze miejsca. Z każdą godziną kolejka się wydłużała. Sieć sklepów Aldi postanowiła wykorzystać tę okazję do nietypowej akcji promocyjnej.

Koncert Taylor Swift – kolejka na stadion

Pierwszy występ Taylor Swift odbył się w czwartkowy wieczór. Fani zbierali się jednak pod stadionem Narodowym w Warszawie już od wczesnych godzin porannych. Jak donosi Onet, niektórzy, aby znaleźć się najbliżej sceny, kolejkę zajmowali już w środę. Oficjalne otwarcie bramek nastąpiło o godzinie 14:00, a sam koncert planowo miał rozpocząć się po 18:00.

W połączeniu z temperaturą, która w czwartek w Warszawie miała sięgać 28 stopni Celsjusza, kilkugodzinne stanie w kolejce mogło być ciężkie. Sytuację tę wykorzystać postanowiła jedna z sieci handlowych. Pod stadionem pojawili się bowiem pracownicy Aldi. 

Paczki z jedzeniem i piciem dla fanów Taylor Swift

Aldi zdecydowało się rozdawać paczki z przekąskami i napojami dla czekających na koncert Taylor Swift fanów. Wśród przekąsek znajdowały się m.in. wafle maślane, orzeszki oraz woda. Zespół Aldi do każdej paczki dołączył także kartkę skierowaną do "Swifties". Możemy na niej przeczytać:

"Swifties,

zaangażowani i zdeterminowani, po prostu fearless – Wasza reputacja Was wyprzedza! Wiemy, że jesteście ready for it dłużej niż fortnight, i w ostatnich chwilach oczekiwania na koncert jesteśmy z Wami! Po prostu: you belong with us!

Chętnie zobaczymy, jak napoje i przekąski z ALDI pomagają Wam odzyskać energię przed tym wielkim wydarzeniem!"

Zdjęcie paczek od Aldi na portalu X opublikowali fani Taylor Swift prowadzący poświęcone artystce konto, które na dzień dzisiejszy obserwuje już ponad 11 tysięcy osób. Pod wpisem pojawiły się mieszane reakcje.

Część osób skrytykowało inicjatywę, twierdząc, że pomoc powinna trafić do bardziej potrzebujących. Dużo uwagi przyciągnął komentarz działacza społecznego Patryka Spalińskiego, który zasugerował, że paczki powinny zostać przekazane bezdomnym w Warszawie. "Absolutna żenada. Jedyną taryfą ulgową tego egoizmu mógłby być wiek i mam nadzieję, że tak właśnie jest" – napisał działacz. 

Nie zabrakło jednak głosów poparcia dla akcji Aldi. Część internautów uznała to za świetny ruch marketingowy, podkreślając, że inne sieci handlowe, takie jak Lidl czy Biedronka, mogłyby uczyć się od Aldi w zakresie Real Time Marketingu.


foto: stockadobe/X(@TSwiftNewsPL)

Reklama