Carrefour wdrożył kolejny etap rozwoju platformy. "Jest przełomowy na polskim rynku"

Carrefour wdrożył kolejny etap rozwoju platformy. "Jest przełomowy na polskim rynku"

Polski oddział Carrefour poinformował o wdrożeniu ważnego projektu w zakresie platformy lojalnościowej sieci "Mój Carrefour". Ten etap wdrożenia platformy, jak podaje członek zarządu w Carrefour Polska, Robert Stupak, to przełomowy projekt na polskim rynku. Detalista  kładzie w nim nacisk na hiperspersonalizowany dialog z klientami na wielu poziomach. Co się zmieniło?

"Mój Carrefour" na nowym poziomie

Dzięki nowym funkcjom w ramach programu "Mój Carrefour" klienci mogą liczyć na natychmiastowe gratyfikacje, które nie tylko zwiększają sprzedaż krótkoterminową, ale także budują większy koszyk zakupowy oraz częstotliwość wizyt w sklepach. Platforma oferuje również narzędzia podnoszące zaangażowanie klientów podczas codziennych zakupów, a także długoterminowe rozwiązania, które pomagają w utrzymaniu i aktywizacji klientów. 

Kolejny etap rozwoju naszej platformy lojalnościowej “Mój Carrefour”, który właśnie wdrożyliśmy, jest przełomowym na polskim rynku projektem w obszarze hiperspersonalizowanego dialogu z klientami na wielu różnych poziomach. Dzięki naszej platformie jesteśmy w stanie, wspólnie z naszymi dostawcami i partnerami biznesowymi, osiągać bardzo wymierne cele sprzedażowe w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej.

Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w Carrefour Polska

Carrefour Polska stawia na wykorzystanie danych jako kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej na polskim rynku. "Będziemy je [dane - przyp.red.] teraz aktywnie wykorzystywać oraz dzielić się z nimi z naszymi partnerami biznesowymi" – podkreśla Robert Stupak.

Aplikacja "Mój Carrefour"

Kluczowym elementem tego ekosystemu jest aplikacja mobilna "Mój Carrefour". Umożliwia ona korzystanie z wielu funkcji, takich jak stała zniżka na weekendowe zakupy, personalizowane kupony i akcje promocyjne, które pomagają oszczędzać na najczęściej kupowanych produktach. Dodatkowo, aplikacja pozwala na szybkie zakupy dzięki funkcji Scan&Go, sprawdzenie cen produktów, przeglądanie paragonów z ostatnich zakupów, a nawet grę w Lotto i mobilne płatności.

Nowością w ofercie Carrefour jest integracja z multipartnerskim programem PAYBACK, który zwiększa zasięg platformy do ponad 10 milionów Polaków. Partnerstwo to pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie ofert do indywidualnych potrzeb klientów, co z kolei ma przekładać się na większą ich lojalność i zaangażowanie.


foto: mat. redakcji

Reklama