Polski oddział Carrefour poinformował o wdrożeniu ważnego projektu w zakresie platformy lojalnościowej sieci "Mój Carrefour". Ten etap wdrożenia platformy, jak podaje członek zarządu w Carrefour Polska, Robert Stupak, to przełomowy projekt na polskim rynku. Detalista kładzie w nim nacisk na hiperspersonalizowany dialog z klientami na wielu poziomach. Co się zmieniło?
"Mój Carrefour" na nowym poziomie
Dzięki nowym funkcjom w ramach programu "Mój Carrefour" klienci mogą liczyć na natychmiastowe gratyfikacje, które nie tylko zwiększają sprzedaż krótkoterminową, ale także budują większy koszyk zakupowy oraz częstotliwość wizyt w sklepach. Platforma oferuje również narzędzia podnoszące zaangażowanie klientów podczas codziennych zakupów, a także długoterminowe rozwiązania, które pomagają w utrzymaniu i aktywizacji klientów.
Carrefour Polska stawia na wykorzystanie danych jako kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej na polskim rynku. "Będziemy je [dane - przyp.red.] teraz aktywnie wykorzystywać oraz dzielić się z nimi z naszymi partnerami biznesowymi" – podkreśla Robert Stupak.
Aplikacja "Mój Carrefour"
Kluczowym elementem tego ekosystemu jest aplikacja mobilna "Mój Carrefour". Umożliwia ona korzystanie z wielu funkcji, takich jak stała zniżka na weekendowe zakupy, personalizowane kupony i akcje promocyjne, które pomagają oszczędzać na najczęściej kupowanych produktach. Dodatkowo, aplikacja pozwala na szybkie zakupy dzięki funkcji Scan&Go, sprawdzenie cen produktów, przeglądanie paragonów z ostatnich zakupów, a nawet grę w Lotto i mobilne płatności.
Nowością w ofercie Carrefour jest integracja z multipartnerskim programem PAYBACK, który zwiększa zasięg platformy do ponad 10 milionów Polaków. Partnerstwo to pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie ofert do indywidualnych potrzeb klientów, co z kolei ma przekładać się na większą ich lojalność i zaangażowanie.
foto: mat. redakcji