Beata Śniechowska zaprezentowała autorskie menu. Opiera się na Śmietanie Łaciatej

Beata Śniechowska zaprezentowała autorskie menu. Opiera się na Śmietanie Łaciatej

Znana szefowa kuchni, popularni influencerzy kulinarni, mnóstwo pysznego jedzenia i ona – śmietana Łaciata, główna bohaterka wieczoru. Wraz z początkiem wakacji we wrocławskiej restauracji Młoda Polska Beata Śniechowska zaprezentowała gościom swoje autorskie menu, oparte właśnie na Łaciatej. Serca uczestników letniego eventu skradły comfort-foodowe dania ze sznytem bistro. 

Kolacja degustacyjna w restauracji Młoda Polska była częścią trwającej od kwietnia kampanii marketingowej „Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami”, związanej m.in. z graficznym odświeżeniem opakowań Łaciatej. W ramach działań promocyjnych dla marki powstało mistrzowskie Menu Łaciatej, czyli wyjątkowe przepisy na śmietanowe dania – do obejrzenia w social mediach oraz w Łaciatej Akademii na stronie https://smietanalaciata.pl/. Kampania zakłada ponadto billboardy sponsorskie oraz działania content marketingowe i odsłonowe w sieci, kierujące na nową stronę śmietany Łaciatej. Nasza ambasadorka potwierdziła, że smaczna, a jednocześnie przyjemna dla oka kuchnia, nie musi być skomplikowana. Chłodnik z ogórkami i agrestem, cudowny śledzik pod pierzynką z młodymi ziemniaczkami czy tatar z cieniutkimi plastrami kolorowych pomidorów  – a wszystko to w towarzystwie wyśmienitej, gęstej i kwaśnej śmietany Łaciatej.

Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol

W czerwcowym evencie udział wzięli m.in.:

  • Adriana Marczewska z programu „Ślinotok”, emitowanego w kanale Kuchnia+;
  • Gaweł Czajka, tworzący przepisy kulinarne do magazynu „Vogue Polska” i Dzień Dobry TVN;
  • Coocharz, który w tym roku otrzymał tytuł foodowego twórcy roku;
  • Monika Molecka, autorka książki „Pysznie czy przepysznie”,
  • dziennikarz kulinarny Marcin Kuc, znany jako „Jaja w kuchni”. 

Na kolacji pojawiła się także artystka Dżo Lama, która na co dzień tworzy tatuaże inspirowane naturą oraz raper PakoNunchako. 

W sumie na gości wrocławskiej restauracji czekało aż sześć wyjątkowych dań, w których Łaciata grała pierwsze skrzypce bądź stanowiła podkręcający smak dodatek. Sponsorem kolacji była Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent śmietany Łaciatej. Rolkę z relacją z eventu można obejrzeć na Instagramie @łaciatepolska lub wyszukując ją przez #śmietanałaciata.


foto: mat. partnera

Reklama