W całej Polsce powstają kolejne sklepy tej sieci. Stoi za nią globalny gigant

W całej Polsce powstają kolejne sklepy tej sieci. Stoi za nią globalny gigant

Globalny gigant z branży travel retail, Lagardère Travel Retail, rozwija dedykowaną dla tego rynku sieć sklepów Relay. Tylko od początku roku na mapie Polski pojawiło się 5 nowych placówek. W sumie w kraju działa już ponad 90 sklepów Relay – przede wszystkim na dworcach i lotniskach.

Nowe sklepy Relay. Gigant rozkręca sieć w Polsce

Wśród nowo otwartych punktów Relay jest m.in. sklep w formacie Next Generation na lotnisku we Wrocławiu. Nowy sklep w porcie lotniczym powstał w miejscu dawnego sklepu Discover w Strefie Schegen. W powiększonej przestrzeni, liczącej aż 90 mkw., zastosowano charakterystyczne dla konceptu wyraźne strefowanie i przyjazną nawigację, która ułatwia klientom zakupy w drodze.

Relay to nie tylko najpotężniejsza globalna marka news & gifts w branży travel retail, ale też jeden z kluczowych konceptów w naszym portfolio – obok Inmedio, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free, So Coffee i Costa Coffee.

Robert Imiołek, dyrektor ds. sprzedaży w Lagardère Travel Retail w Polsce

Po tegorocznych otwarciach, zakupy w Relayu można już zrobić także na dworcach PKP w Gdańsku, Pile, Kielcach i Warszawie Gdańskiej. W najbliższej przyszłości ma powstać jeszcze Relay w Krakowie na dworcu PKS. Dworce PKP i PKS zajmują ważne miejsce w strategii rozwoju nie tylko sieci Relay, ale także całej Lagardère Travel Retail w Polsce.

Ta lokalizacja jest kluczowa dla giganta rynku travel retail

Szukając nowych lokalizacji dla sklepów Relay, Lagardère Travel Retail stawia przede wszystkim na stacje kolejowe. W Polsce ponad 70 sklepów, wśród których większość stanowią te pod szyldem Relay, zlokalizowanych jest na dworcach. Lokalizacja ta przeważa także w skali globalnej. Na stacjach kolejowych w różnych zakątkach świata znajduje się już ok. 530 sklepów Relay spośród ponad 1000 funkcjonujących punktów. 

Prowadzimy na dworcach ponad 70 sklepów, w tym większość właśnie pod brandem Relay. Kolej jako środek transportu zyskuje na popularności i wierzymy, że pasażerów nie tylko w pociągach, ale i na dworcach będzie coraz więcej. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, różnorodnym formatom i zapleczu międzynarodowej grupy, która jest liderem travel retail w skali globalnej, doskonale wiemy, jak odpowiedzieć na ich potrzeby.

Robert Imiołek, dyrektor ds. sprzedaży w Lagardère Travel Retail w Polsce

foto: mat. prasowe