Globalny gigant z branży travel retail, Lagardère Travel Retail, rozwija dedykowaną dla tego rynku sieć sklepów Relay. Tylko od początku roku na mapie Polski pojawiło się 5 nowych placówek. W sumie w kraju działa już ponad 90 sklepów Relay – przede wszystkim na dworcach i lotniskach.
Nowe sklepy Relay. Gigant rozkręca sieć w Polsce
Wśród nowo otwartych punktów Relay jest m.in. sklep w formacie Next Generation na lotnisku we Wrocławiu. Nowy sklep w porcie lotniczym powstał w miejscu dawnego sklepu Discover w Strefie Schegen. W powiększonej przestrzeni, liczącej aż 90 mkw., zastosowano charakterystyczne dla konceptu wyraźne strefowanie i przyjazną nawigację, która ułatwia klientom zakupy w drodze.
Po tegorocznych otwarciach, zakupy w Relayu można już zrobić także na dworcach PKP w Gdańsku, Pile, Kielcach i Warszawie Gdańskiej. W najbliższej przyszłości ma powstać jeszcze Relay w Krakowie na dworcu PKS. Dworce PKP i PKS zajmują ważne miejsce w strategii rozwoju nie tylko sieci Relay, ale także całej Lagardère Travel Retail w Polsce.
Ta lokalizacja jest kluczowa dla giganta rynku travel retail
Szukając nowych lokalizacji dla sklepów Relay, Lagardère Travel Retail stawia przede wszystkim na stacje kolejowe. W Polsce ponad 70 sklepów, wśród których większość stanowią te pod szyldem Relay, zlokalizowanych jest na dworcach. Lokalizacja ta przeważa także w skali globalnej. Na stacjach kolejowych w różnych zakątkach świata znajduje się już ok. 530 sklepów Relay spośród ponad 1000 funkcjonujących punktów.
foto: mat. prasowe