Mondelez International zarządzający takimi markami jak Milka, Oreo czy 7Days, powołał nową osobę na stanowisko Chief Information and Digital Officer. Filippo Catalano, który obejmie te funkcję, weźmie na siebie odpowiedzialność za przyspieszenie globalnej transformacji technologicznej firmy. Jej celem jest napędzenie długoterminowego wzrostu.
Transformacja technologiczna w Mondelez
Filippo Catalano będzie raportował bezpośrednio do prezesa Dirka Van de Puta. Nowy Chief Information and Digital Officer, jak przyznał Dirk Van de Put, ma pomóc w rozwijaniu programu technologicznego w całym przedsiębiorstwie jako kluczowego czynnika umożliwiającego realizację planu zrównoważonego wzrostu firmy.
"Filippo ma imponujące osiągnięcia w zakresie transformacji cyfrowej w czołowych firmach branży dóbr konsumpcyjnych, co zapewni silne przywództwo w cyfrowej ewolucji naszego biznesu" – dodał prezes witając nowego członka załogi.
Do Mondeleza dołącza specjalista z wieloletnim doświadczeniem
Catalano, który obejmie swoje stanowisko jeszcze w tym roku, ostatnio pełnił rolę CIDO w firmie Reckitt, gdzie kierował zespołem IT i cyfrowym, przyczyniając się do znaczącego wzrostu i ekspansji firmy. Pod jego kierownictwem Reckitt zmodernizował swoją infrastrukturę technologiczną, poprawiając operacje omnichannel i wprowadzając liczne platformy oparte na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym oraz zaawansowane rozwiązania analityczne.
Wcześniej Catalano był wiceprezesem i globalnym dyrektorem ds. informatyki w Nestlé, gdzie prowadził transformację platform technologicznych, danych, analityki, e-biznesu oraz procesów i umiejętności technologicznych. Przed pracą w Nestlé, spędził ponad 15 lat w Procter & Gamble, prowadząc cyfrową transformację kluczowych marek i inicjatyw korporacyjnych na różnych rynkach.
Obecnie Catalano jest również członkiem zarządu Farmer Connect, wiodącej firmy technologicznej oferującej rozwiązania śledzenia i raportowania w zakresie wylesiania dla kluczowych towarów rolnych.
foto: mat. redakcji