Dane sprzedażowe Biedronki pokazały nowe rekordy w sprzedaży szczególnie letniej kategorii. Okazuje się, że w 2023 roku Polacy kupili w sklepach sieci o 13% więcej lodów niż rok wcześniej. Najchętniej wybierali te na patyku lub w rożkach.
Lody w Biedronce. Sprzedaż rośnie rok do roku
Najnowsze dane dotyczące sprzedaży lodów w Biedronce wskazują na znaczący wzrost rynku w ostatnich latach, osiągając rekordowy poziom w 2023 roku. Łączna sprzedaż lodów w różnych kategoriach przekroczyła 1,1 miliarda sztuk i jest to wzrost o 13% w porównaniu do 2022 roku.
Dominujące jest kupowanie lodów impulsowych, czyli takich, które możemy zjeść od razu po dokonaniu zakupu m.in. na patyku czy w rożkach. Ta kategoria pozostaje liderem rynku, stanowiąc ponad 70% całkowitej sprzedaży w 2023 roku.
Marka własna lodów z Biedronki – Marletto jest najczęściej wybieraną marką, spośród wszystkich dostępnych w sieci marek. W samym czerwcu 2024 roku lodów Marletto kupiono w Biedronkach o 3 miliony sztuk więcej niż lodów innych producentów. I nic dziwnego, bo Marletto to doskonałe smaki z najlepszych składników w atrakcyjnych cenach.
Promocje na lody w Biedronce. Lipiec 2024
Sieć Biedronka świętuje Dzień Lodów w swoim ulubionym stylu, czyli przygotowując moc atrakcyjnych promocji. Do 20 lipca przy zakupie 2 wielopaków, drugi tańszy, można nabyć 70% taniej. W ofercie m.in. lody na patyku Marletto classic, a także bardziej orzeźwiające owocowe smaki w postaci arbuzowych, jabłkowych czy malinowych.
W Biedronce znajdziemy też m.in lody Marletto Fairy Tale z dodatkiem popcornu i karmelu w cenie 19,99 zł za opakowanie lub rożek lodowy Marletto o smaku orzechów włoskich z dodatkiem karmelizowanych orzechów w cenie 3,39 zł za sztukę.
foto: mat. prasowe