Liczy się pomysł, kreatywność i dobra zabawa. Ruszył ogólnopolski konkurs marki Mionetto Prosecco. O nagrody można walczyć całe wakacje. Konkurs "Smakuj i odkrywaj Mionetto Prosecco" to jeden z elementów obchodów Światowego Dnia Prosecco, który już 13 sierpnia! Ich gospodarzem, jak co roku, będzie firma Henkell Freixenet Polska, lider kategorii "prosecco" w Polsce.
Smakuj i odkrywaj
"Zrób kreatywne zdjęcie pokazujące jak Ty będziesz smakować i odkrywać Mionetto Prosecco" – tak brzmi zadanie konkursowe. Zgłoszenia odbywają się za pomocą dedykowanej obchodom Światowego Dnia Prosecco strony: www.proseccoday.pl. Tam też znajdują się szczegóły oraz dokładny regulamin całej zabawy.
Nagrodą główną w konkursie jest roczny zapas Mionetto Prosecco wraz ze stylową mini lodówką. Akcja trwa do 1 września br., czasu jest więc sporo.
Pomarańczowe szaleństwo
W najbliższych tygodniach marka Mionetto będzie wyjątkowo widoczna w sklepach i – tym samym – jeszcze bardziej dostępna dla konsumentów.
Ale konkurs to tylko jeden z elementów obchodów tegorocznego Prosecco Day. W weekend 9-11.08, w kilku miejscach Polski, będą działać Pomarańczowe Strefy Mionetto. Już wiadomo, że włoskiemu dolce vita będzie można dać się porwać m.in. na sopockiej plaży (przy wejściu nr 4, czyli w okolicach znanej restauracji Koliba), gdańskiej Ołowiance, kultowym dla surferów kempingu Solar w Chałupach, a także na Nocnym Targu Towarzyskim w Poznaniu.
Lider gospodarzem
Gospodarzem obchodów Światowego Dnia Prosecco, który przypada 13 sierpnia, po raz kolejny jest firma Henkell Freixenet Polska, mająca w swoim portfolio ulubione prosecco Polaków.
Według najnowszych danych firmy NielsenIQ za okres od maja 2023 do kwietnia 2024 roku, marka Mionetto konsekwentnie utrzymuje swoją dominującą pozycję lidera w kategorii "prosecco". Udziały rynkowe Mionetto wynoszą 24,5% (wartościowo) i 20,4% (ilościowo)[1].
Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu, a także jako baza wielu modnych i pysznych koktajli.
Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé, biologico czy Mionetto Alcohol Free 0.0%. Linię uzupełnia Mionetto Aperitivo, które pozwala na "złożenie" kultowego Spritza ze składników od marki Mionetto.
foto: stockadobe/ mat. partnera(Henkell Freixenet Polska)
[1] Źródło danych: Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, sprzedaż wolumenowa, w okresie w19 2022 – w18 2023 vs. w19 2023 – w18 2024, w kategorii: Wina musujące, Segment: Prosecco