Świętuj światowy Dzień Prosecco! Startuje ogólnopolski konkurs z nagrodami

Świętuj światowy Dzień Prosecco! Startuje ogólnopolski konkurs z nagrodami

Liczy się pomysł, kreatywność i dobra zabawa. Ruszył ogólnopolski konkurs marki Mionetto Prosecco. O nagrody można walczyć całe wakacje. Konkurs "Smakuj i odkrywaj Mionetto Prosecco" to jeden z elementów obchodów Światowego Dnia Prosecco, który już 13 sierpnia! Ich gospodarzem, jak co roku, będzie firma Henkell Freixenet Polska, lider kategorii "prosecco" w Polsce.

Smakuj i odkrywaj

"Zrób kreatywne zdjęcie pokazujące jak Ty będziesz smakować i odkrywać Mionetto Prosecco" – tak brzmi zadanie konkursowe. Zgłoszenia odbywają się za pomocą dedykowanej obchodom Światowego Dnia Prosecco strony: www.proseccoday.pl. Tam też znajdują się szczegóły oraz dokładny regulamin całej zabawy.

Nagrodą główną w konkursie jest roczny zapas Mionetto Prosecco wraz ze stylową mini lodówką. Akcja trwa do 1 września br., czasu jest więc sporo.

W tym roku Prosecco Day świętujemy naprawdę długo, bo całe wakacje! Chcemy, aby Światowy Dzień Prosecco był pretekstem do zaprezentowania naszego Mionetto nowym konsumentom, ale też by inspirował  miłośników naszej marki do dalszego odkrywania fascynującego świata prosecco. To wino jest esencją luzu i radości życia, dolce vita! Włosi są w tym niedoścignieni. Prosecco Day to idealna okazja, by ich w tym trochę naśladować.

Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska

Pomarańczowe szaleństwo

W najbliższych tygodniach marka Mionetto będzie wyjątkowo widoczna w sklepach i – tym samym – jeszcze bardziej dostępna dla konsumentów.

Nasze letnie ekspozycje w największych sklepach sieciowych, tzw. giganty, zostały odpowiednio steatralizowane pod kątem Prosecco Day, butelki Mionetto zyskały dedykowane konkursowe zawieszki wraz z rozetkami, którymi można ozdobić kieliszek, a alejki i półki w sklepach zostały oznaczone specjalnymi woblerami i naklejkami. Słowem – te wakacje będą należały do Mionetto!

Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska

Ale konkurs to tylko jeden z elementów obchodów tegorocznego Prosecco Day. W weekend 9-11.08, w kilku miejscach Polski, będą działać Pomarańczowe Strefy Mionetto. Już wiadomo, że włoskiemu dolce vita będzie można dać się porwać m.in. na sopockiej plaży (przy wejściu nr 4, czyli w okolicach znanej restauracji Koliba), gdańskiej Ołowiance, kultowym dla surferów kempingu Solar w Chałupach, a także na Nocnym Targu Towarzyskim w Poznaniu.

Lider gospodarzem

Gospodarzem obchodów Światowego Dnia Prosecco, który przypada 13 sierpnia, po raz kolejny jest firma Henkell Freixenet Polska, mająca w swoim portfolio ulubione prosecco Polaków.

Według najnowszych danych firmy NielsenIQ za okres od maja 2023 do kwietnia 2024 roku, marka Mionetto konsekwentnie utrzymuje swoją dominującą pozycję lidera w kategorii "prosecco". Udziały rynkowe Mionetto wynoszą 24,5% (wartościowo) i 20,4% (ilościowo)[1].

Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu, a także jako baza wielu modnych i pysznych koktajli.

Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé, biologico czy Mionetto Alcohol Free 0.0%. Linię uzupełnia Mionetto Aperitivo, które pozwala na "złożenie" kultowego Spritza ze składników od marki Mionetto.

Jestem przekonany, że tak jak i w latach poprzednich, tak i w tym roku, w czasie letnich upałów i spotkań pragnienie będziemy gasić ulubionymi bąbelkami Polaków – Mionetto Prosecco. Nasze najnowsze badania pokazują, że to wino nie potrzebuje jakichś niezwykłych okazji do konsumpcji  i na tym między innymi polega jego fenomen.

Tomasz Potrzebowski, Międzynarodowy Ekspert ds. Rozwoju Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska

foto: stockadobe/ mat. partnera(Henkell Freixenet Polska)

[1] Źródło danych: Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, sprzedaż wolumenowa, w okresie w19 2022 – w18 2023 vs. w19 2023 – w18 2024, w kategorii: Wina musujące, Segment: Prosecco

Reklama