Żabka i Berbenno łączą siły. Powstaje nowy gracz na rynku usług marketingowych

Żabka i Berbenno łączą siły. Powstaje nowy gracz na rynku usług marketingowych

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek dotyczący utworzenia wspólnego przedsiębiorcy przez Żabka Polska oraz Berbenno. W ramach zamierzonej koncentracji, firmy planują stworzenie nowego podmiotu.

Powstanie nowy podmiot na rynku

W ramach zamierzonej koncentracji, Żabka Polska oraz Berbenno planują stworzenie nowego podmiotu, który będzie świadczył usługi marketingowe i komunikacyjne zarówno dla Żabki, jak i jej partnerów handlowych, w tym dostawców. Nowo powstała firma będzie również oferować działalność konsultingową oraz analityczną.

Żabka Polska jest znana na polskim rynku głównie poprzez sklepy typu convenience, które działają na powierzchni nieprzekraczającej 350 mkw. Placówki te są prowadzone przez samodzielne podmioty gospodarcze, które współpracują z Żabką na zasadzie umów franczyzowych oraz umów podnajmu.

Z kolei Berbenno sp. z o.o. specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług marketingowych, digitalowych oraz e-commerce poprzez swoje spółki zależne. Jak czytamy w komunikacie, firma działa na globalnym rynku, oferując nowoczesne rozwiązania wspierające marki w efektywnym wykorzystaniu technologii cyfrowych.

Berbenno koncentruje się na dostarczaniu strategii marketingowych, kampanii reklamowych oraz wsparcia operacyjnego, integrując różnorodne kanały komunikacji i techniki analizy danych.


foto: mat. redakcji

Reklama